A Mol sikeresen lezárta a PKN Orlennel és a Grupa Lotos-szal kötött megállapodást, ezzel több mint 410 lengyelországi töltőállomást vásárolt meg. A vállalat lengyelországi terjeszkedése összhangban van azzal stratégiai célkitűzéssel, amelynek értelmében a kelet-közép európai régió meghatározó szereplője kíván lenni a jövőben is.
A lengyel piacon azonnal megkezdődik a Mol márka bevezetése, az a cél, hogy a lehető leggyorsabban befejezzék az új hálózat márkaváltását. A Dél-Lengyelországban működő Slovnaft Polska töltőállomások szintén átalakulnak, és a jövőben Mol márkanév alatt fognak működni.
A Mol a tervei szerint elérhetővé teszi az összes szolgáltatását a lengyel ügyfelek számára, amelynek fontos eleme a Fresh Corner kávézó-hálózat is.
A Mol csoport 1997 óta van jelen Lengyelországban, részvényeit 2004 óta a varsói tőzsdén is jegyzik - a Budapesti Értéktőzsde mellett -, és a külföldi befektetőinek közel 20 százaléka lengyel.
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Kinyílt az Epstein-mappa, sokan akarnak most a föld alá bújni
Ne csodálkozzon, ha dugóban áll, megteltek az autópályák
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Reklámozni kell a sírhelyeket, annyira nem kell senkinek