A Mol sikeresen lezárta a PKN Orlennel és a Grupa Lotos-szal kötött megállapodást, ezzel több mint 410 lengyelországi töltőállomást vásárolt meg. A vállalat lengyelországi terjeszkedése összhangban van azzal stratégiai célkitűzéssel, amelynek értelmében a kelet-közép európai régió meghatározó szereplője kíván lenni a jövőben is.
A lengyel piacon azonnal megkezdődik a Mol márka bevezetése, az a cél, hogy a lehető leggyorsabban befejezzék az új hálózat márkaváltását. A Dél-Lengyelországban működő Slovnaft Polska töltőállomások szintén átalakulnak, és a jövőben Mol márkanév alatt fognak működni.
A Mol a tervei szerint elérhetővé teszi az összes szolgáltatását a lengyel ügyfelek számára, amelynek fontos eleme a Fresh Corner kávézó-hálózat is.
A Mol csoport 1997 óta van jelen Lengyelországban, részvényeit 2004 óta a varsói tőzsdén is jegyzik - a Budapesti Értéktőzsde mellett -, és a külföldi befektetőinek közel 20 százaléka lengyel.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Vészhelyzetben a bérlők, több tízezer embert fenyeget kilakoltatás

Halálos áldozatok tömkelegére kell számítani Európában a közeli jövőben

Kedden már a felhők locsolnak: megjön az eső

Egy méltatlanul lesajnált magyar nagyváros lenyűgözte a külföldi utazásszervezőket

Németország hamarosan háborúban állhat Oroszországgal, a történelem dadogni kezdett

Most jól figyeljen: lehet, hogy már ön is nyugdíjba mehetne

Súlyos betegség sújtja a gyerekeket a Dunántúlon, a szülők sincsenek biztonságban

Vérfagyasztó sebet kapott az adatvédelem – a Meta AI-nak már ezt is szabad

Itt az olcsó B kategóriás jogosítvány, de sokan csak féljogsinak tartják
