Vélhetően idén is az Erotika kiállítás lesz a Hungexpo legforróbb rendezvénye - szeptember 5-6-7-én minden eddigi látogatói rekord megdőlhet, ami egyben jelzés értékű, hiszen Európában a legrosszabb mutatókkal rendelkezünk a párkapcsolatok tartósságát illetően.
Úgy tűnik, hogy az olaszok Európa legszerelmesebb nemzete, hiszen egy felmérésben a megkérdezettek 78 százaléka nyilatkozta, hogy most is szerelmes, ami a közvélemény-kutatásban részt vevő európai országok közül a legmagasabb arány. Ráadásul az "olasz macsó" sztereotípiát erősítve az olasz férfiak kétszer olyan sokszor esnek szerelembe, mint az olasz hölgyek. Kiemelkedő arányban (63 százalék) viszont a legkevésbé szerelmes típus a magyar. A legtöbb ország, Olaszországot és Magyarországot leszámítva, inkább Franciaországra asszociál a szerelem és romantika szó hallatán. A franciák 47 százaléka azonban inkább Olaszországot párosítja a szerelem és a romantika fogalmával, mint saját országát. A magyarok 37 százaléka gondol Franciaországra a szerelem szó hallatán.
Az oroszok, szemben más európai országokkal, valószínűsíthetően sokkal hagyománytisztelőbbek az életre szóló partner megtalálásának kérdésében: 45 százalékuk hisz abban, hogy csak egy "igazi" létezik. Ezzel szemben a spanyolok sokkal inkább állítják, hogy egynél több lelki társ is várhat valakire kint a nagyvilágban.
Markáns különbség figyelhető meg a szerelem mulandóságát tekintve az európai népek között. Magyarországon csak az emberek egyharmada hisz az örökké tartó szerelemben, az olaszok 48 százaléka vallja ugyanezt, míg a többi európai országban az emberek kétharmada hisz a véget nem érő érzelmekben, sőt, Angliában masszív 82 százalék vallja magát ennyire optimistának (vagy romantikusnak?). Figyelemre méltó ugyanakkor, hogy miközben a magyarok nem éppen a tartós párkapcsolatok bajnokai, milyen sok időt töltenek a számítógép képernyője előtt erotikus tartalmú oldalakat böngészve. Júniusban lényegében minden harmadik internetező látogatott felnőtt-tartalmú oldalra. A gemius/Ipsos Audience kutatás szoftveres mérésében részt vevő négyezer paneltag segítségével lehetőség nyílt megvizsgálni azt is, hányan és kik látogatják az ilyen típusú oldalakat. A legnagyobb egyedi látogatószámmal rendelkező site a goldengate.hu volt a 2008. júniusi adatok alapján. Ők egy hónap alatt közel félmillió belföldi érdeklődőt vonzottak. A látogatók 34 százaléka nő, igaz, ők átlagosan 10 perccel kevesebbet - 38 percet - időznek az oldalon. A legtöbbet - átlagosan több mint öt és fél órát - az ingyenes videoletöltést kínáló xhamster.com-on töltötték az internetezők, de a magyar eropolis.hu-n is két és fél óra felett volt az átlagos böngészési idő. Az eropolis látogatóinak csaknem mindegyike, közel 97 százaléka férfi, míg a nők a legnagyobb arányban (92 százalék) az eron.hu oldalt látogatják. A leglátogatottabb minden korcsoportban a goldengate.hu volt, de a korosztályonkénti toplista további helyezettjei között már jelentős eltéréseket láthatunk. A felnőtt-tartalmú oldalak egyébként júniusban 1,1 millió belföldi látogatót vonzottak, azaz csaknem minden harmadik internetező keresett fel ilyesmit és ott átlagosan 80 percet, összesen másfél millió órát töltött el, ez az összes internetezéssel töltött idő egy százaléka.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.