Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air légitársasággal szemben – írja közleményében az Igazságügyi Minisztérium.
Az elmúlt időszakban megnövekedett a Wizz Air Hungary Zrt. légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott fogyasztói panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában is nagy visszhangot kapott.
A panaszok szerint a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén; nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak. A Wizz Air nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat sem; valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, ezzel is megsértve a jogszabályokat. Emiatt az Igazságügyi Minisztérium kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál a légitársasággal szemben.
Az eljárás célja az esetleges jogsértő magatartás feltárása, megszüntetése és szankcionálása, hiszen a jogszabályokat valamennyi vállalkozásnak be kell tartani – írja a minisztérium.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Reklámozni kell a sírhelyeket, annyira nem kell senkinek
Orbán Viktor: Mi nem gyorsítópályát keresünk a háborúba, hanem kijáratot a békéhez
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Égő lakásból mentettek ki három embert a rendőrök
Kinyílt az Epstein-mappa, sokan akarnak most a föld alá bújni
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze