A járat hétfőn este némi késéssel, 17 óra helyett 17 óra 49 perckor indult el a holland városból Budapestre. Nem sokkal később azonban vissza kellett fordulnia.

A 24.hu egyik munkatársa a fedélzeten tartózkodott, elmondása szerint az utasokat arról tájékoztatták, hogy nekiment egy madár a gép orrának, onnan pedig a jobb hajtóműbe került.

Az elsődleges tájékoztatás alapján még a gépen kellett volna megvárniuk, hogy a repülőt átvizsgálják, ám végül leszállították őket.

Nem sokkal később az utasok már azt az információt kapták, hogy a gépet alapos, kétórás vizsgálatnak vetik alá, ezért nem biztos, hogy még ma fel tudnak ismét Budapest irányába szállni.

A lap megkereste az eset kapcsán a Wizz Air sajtóosztályát is, akik a cikk megjelenéséig nem válaszoltak.

Az újabb utaspanaszok miatt ismét megszólalt a Wizz Air

Dohognak a Dubajban maradt utasok, de leginkább azoknak akadt problémájuk, akik nem közvetlenül a Wizz Airnél vásároltak jegyet, hanem utazási irodán keresztül. Ők ugyanis nem kapnak annyi fontos és pontos információt a légitársaságtól, mint a többiek.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.