A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő Ipoly Erdő Zrt. tette közzé az uniós közbeszerzési közlönyben.
A királyréti kisvasút tervezési sebessége óránként 25 kilométer. A felépítményt el kell bontani, majd újra kell építeni, részben a bontott anyagból. Hidak, átereszek építése és a vízelvezetés megoldása is szerepel a listán. A kisvasút hossza 10,7 kilométer.
Kapcsolódó
A Kemencei kisvasút hossza a község és a Feketevölgy panzió között 3,9 kilométer. A vontatási sebesség itt csak óránként 15 kilométer. A vontatás dízel, illetve akkumulátoros villany mozdonnyal történik, de távlatilag gőzmozdony húzza a szerelvényeket.
A felek december 20-án kötöttek szerződést.
Indult még a tenderen az A-Híd Építő Zrt., valamint konzorciumban a Börzsöny 2020 Kft., a Pálya-Vasút Tervező és Kivitelező Szolgáltató Kft. és a Homlok Építő Zrt. is.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Indul az összeírás, bármikor kopogtathatnak

Így vonult be a börtönbe Gyárfás Tamás

Hamarosan nem postáz több számlát az MVM

A kormány 300 ezer tartalékosa 24 órát nem bírna a munkahelyén

Bejelentést tett Karácsony Gergely - kutat fúrnak

Őrület határán a könyvelők, nem bírja a NAV oldala a bevallásokat

Hatalmas magyar felfedezés: képesek megszökni a rákos sejtek a kemoterápia alól

Váratlan fordulat, nem lövik ki a magyar űrhajóst

Mi folyik a kutakon? Ilyen már nagyon régen történt
