A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő Ipoly Erdő Zrt. tette közzé az uniós közbeszerzési közlönyben.
A királyréti kisvasút tervezési sebessége óránként 25 kilométer. A felépítményt el kell bontani, majd újra kell építeni, részben a bontott anyagból. Hidak, átereszek építése és a vízelvezetés megoldása is szerepel a listán. A kisvasút hossza 10,7 kilométer.
Kapcsolódó
A Kemencei kisvasút hossza a község és a Feketevölgy panzió között 3,9 kilométer. A vontatási sebesség itt csak óránként 15 kilométer. A vontatás dízel, illetve akkumulátoros villany mozdonnyal történik, de távlatilag gőzmozdony húzza a szerelvényeket.
A felek december 20-án kötöttek szerződést.
Indult még a tenderen az A-Híd Építő Zrt., valamint konzorciumban a Börzsöny 2020 Kft., a Pálya-Vasút Tervező és Kivitelező Szolgáltató Kft. és a Homlok Építő Zrt. is.
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Megmutatjuk 2026 összes szabadnapját – így tervezze a szabadságát
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye
Hegyekben állnak az Epstein-dokumentumok, döbbenetes mennyiséget találtak belőle
Zelenszkij nyilvánosságra hozta a teljes béketervet, Moszkva azonnal visszavágott
Orbán Viktor beszólt Brüsszelnek és a Tisza Pártnak is: elsöprő győzelmet ígér