A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő Ipoly Erdő Zrt. tette közzé az uniós közbeszerzési közlönyben.
A királyréti kisvasút tervezési sebessége óránként 25 kilométer. A felépítményt el kell bontani, majd újra kell építeni, részben a bontott anyagból. Hidak, átereszek építése és a vízelvezetés megoldása is szerepel a listán. A kisvasút hossza 10,7 kilométer.
Kapcsolódó
A Kemencei kisvasút hossza a község és a Feketevölgy panzió között 3,9 kilométer. A vontatási sebesség itt csak óránként 15 kilométer. A vontatás dízel, illetve akkumulátoros villany mozdonnyal történik, de távlatilag gőzmozdony húzza a szerelvényeket.
A felek december 20-án kötöttek szerződést.
Indult még a tenderen az A-Híd Építő Zrt., valamint konzorciumban a Börzsöny 2020 Kft., a Pálya-Vasút Tervező és Kivitelező Szolgáltató Kft. és a Homlok Építő Zrt. is.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Kitört a pánik az oroszoknál - az ország egyik fő vasúti ütőerét robbantották a levegőbe

Egy lerobbant IC-mozdony volt az utolsó csepp a pohárban: teljesen kiakadt a MÁV-vezér

Zuhanórepülés: percek alatt veszítette el értéke negyedét a Wizz Air

Szemet vetett a kormány a polgárok bankszámláira

Bukónak tűnik a lengyel kaland: halmozza a veszteséget Orbán Viktor előretolt helyőrsége

Ebbe a Magyarországgal szomszédos országba küldené Trump a kitoloncolt migránsokat

Kész, vége: lekapcsolja magát a Pornhub, nagyon haragszanak a kormányra

Már az európai tőzsdék sem mozdulnak rá Trumpra

Ideje készülni? Hónapokon belül visszatér a sorkatonai szolgálat a szomszédban
