A Chocolate Brown szoláriumok népszerűsítésére alkalmazott üzenetek azt a benyomást kelthették a fogyasztókban, hogy azokkal egészséges, az emberi szervezetet nem károsító módon barnulhatnak - írta közleményében a GVH.
A GVH azonban valószínűsíti, hogy a "csokicsővel" működő szoláriumok reklámjaiban nem megalapozottan, a fogyasztók megtévesztésére alkalmas módon kerülnek feltüntetésre az olyan állítások, mint az "egészséges, bőrkímélő és 1,7 perc alatt 1000NE D-vitamin!".
Kapcsolódó
A GVH fogyasztóvédelmi gyakorlatában folyamatosan figyelemmel követi az egészségre gyakorolt hatásokkal és az egészség védelmével kapcsolatos reklámok ígéretét, mivel azok erőteljesen befolyásolják a fogyasztók döntéseit.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a feltételezett jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb két hónappal meghosszabbítható - közölte a GVH.
Legolvasottabb
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Belepiszkálnak a szabályokba a B-s jogosítványoknál, ágálnak a szakértők
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Drónokkal razziáznak a Bakonyban
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Horror összeget kérnek a 2026-os foci-vb jegyeiért, forronganak a szurkolók
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak