Egy ideig elérhetetlen lesz az MVM Next applikáció és a vállalat online ügyintézési felülete. Az érintett idősávban az előre fizetős mérőket sem lehet majd tölteni. Október 17-én a villanykapcsoló ábrájú fogyasztóknak szünetel az ügyintézés az online ügyfélszolgálaton és a mobilalkalmazásban is.
A Magyar Villamos Művek (MVM) a honlapján azt írta:
„Online ügyintézési felületünk és MVM Next App mobilalkalmazásunk, valamint Navigátor alkalmazásunk és Gyakori kérdések oldalunk 2025. október 15-én, szerdán este 10 órától 16-án, csütörtök hajnali fél 4-ig karbantartás miatt nem érhető el.
A karbantartás idején az időpontfoglalás és az előre fizetős mérők töltése sem lehetséges” – tették hozzá.
Erre az alkalmazásában is figyelmeztetett a cég, és azt is jelezték, mérőóraállás bejelentése csak telefonos ügyfélszolgálaton lehetséges.
Hat hónap alatt közel 500 milliárd forintjába került az államnak a rezsicsökkentés
Az év első felében 484 milliárd forintjába került az államnak, hogy a magyar lakossági átlagfogyasztók támogatott és nem piaci áron jutnak hozzá a háztartási energiához. Bővebben >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Nem adták oda a defibrillátort egy életmentéshez a Határ úti metrómegállónál
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Néptáncosok haláláért kell felelnie a bedrogozott sofőrnek
Megvan, hogy mennyi pénzért lehet hálálkodni