Egy ideig elérhetetlen lesz az MVM Next applikáció és a vállalat online ügyintézési felülete. Az érintett idősávban az előre fizetős mérőket sem lehet majd tölteni. Október 17-én a villanykapcsoló ábrájú fogyasztóknak szünetel az ügyintézés az online ügyfélszolgálaton és a mobilalkalmazásban is.
A Magyar Villamos Művek (MVM) a honlapján azt írta:
„Online ügyintézési felületünk és MVM Next App mobilalkalmazásunk, valamint Navigátor alkalmazásunk és Gyakori kérdések oldalunk 2025. október 15-én, szerdán este 10 órától 16-án, csütörtök hajnali fél 4-ig karbantartás miatt nem érhető el.
A karbantartás idején az időpontfoglalás és az előre fizetős mérők töltése sem lehetséges” – tették hozzá.
Erre az alkalmazásában is figyelmeztetett a cég, és azt is jelezték, mérőóraállás bejelentése csak telefonos ügyfélszolgálaton lehetséges.
Hat hónap alatt közel 500 milliárd forintjába került az államnak a rezsicsökkentés
Az év első felében 484 milliárd forintjába került az államnak, hogy a magyar lakossági átlagfogyasztók támogatott és nem piaci áron jutnak hozzá a háztartási energiához. Bővebben >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye
Megmutatjuk 2026 összes szabadnapját – így tervezze a szabadságát
Hegyekben állnak az Epstein-dokumentumok, döbbenetes mennyiséget találtak belőle
Zelenszkij nyilvánosságra hozta a teljes béketervet, Moszkva azonnal visszavágott
Orbán Viktor beszólt Brüsszelnek és a Tisza Pártnak is: elsöprő győzelmet ígér