Egy ideig elérhetetlen lesz az MVM Next applikáció és a vállalat online ügyintézési felülete. Az érintett idősávban az előre fizetős mérőket sem lehet majd tölteni. Október 17-én a villanykapcsoló ábrájú fogyasztóknak szünetel az ügyintézés az online ügyfélszolgálaton és a mobilalkalmazásban is.
A Magyar Villamos Művek (MVM) a honlapján azt írta:
„Online ügyintézési felületünk és MVM Next App mobilalkalmazásunk, valamint Navigátor alkalmazásunk és Gyakori kérdések oldalunk 2025. október 15-én, szerdán este 10 órától 16-án, csütörtök hajnali fél 4-ig karbantartás miatt nem érhető el.
A karbantartás idején az időpontfoglalás és az előre fizetős mérők töltése sem lehetséges” – tették hozzá.
Erre az alkalmazásában is figyelmeztetett a cég, és azt is jelezték, mérőóraállás bejelentése csak telefonos ügyfélszolgálaton lehetséges.
Hat hónap alatt közel 500 milliárd forintjába került az államnak a rezsicsökkentés
Az év első felében 484 milliárd forintjába került az államnak, hogy a magyar lakossági átlagfogyasztók támogatott és nem piaci áron jutnak hozzá a háztartási energiához. Bővebben >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Pillanatok alatt csapott le a tenger – halálos áldozatai is vannak az óriáshullámoknak Tenerifén
Ha nem elég a nyugdíj, akkor lejjebb kell adni a minőséget – Videóriport
„A titkosszolgálat figyel, az antifa fenyeget” – politikai menedéket kér Amerikában egy német influenszer
Könyörtelenül jönnek a hajnali mínuszok
Óriási a szakemberhiány a németeknél, tárt karokkal várják a külföldi munkavállalókat
Ezek az ételek szó szerint rombolják az agyat – tudósok kimutatták, mennyire veszélyesek
Így ne legyen a parkolásból anyagi csőd: 156 ezer forint bírságot kaphat, aki ide parkol
Tragédia az orosz hadiiparban: életüket vesztették egy gyár vezetői
Mit jelent valójában Orbán Viktor pénzügyi védőpajzsa?