Egy ideig elérhetetlen lesz az MVM Next applikáció és a vállalat online ügyintézési felülete. Az érintett idősávban az előre fizetős mérőket sem lehet majd tölteni. Október 17-én a villanykapcsoló ábrájú fogyasztóknak szünetel az ügyintézés az online ügyfélszolgálaton és a mobilalkalmazásban is.
A Magyar Villamos Művek (MVM) a honlapján azt írta:
„Online ügyintézési felületünk és MVM Next App mobilalkalmazásunk, valamint Navigátor alkalmazásunk és Gyakori kérdések oldalunk 2025. október 15-én, szerdán este 10 órától 16-án, csütörtök hajnali fél 4-ig karbantartás miatt nem érhető el.
A karbantartás idején az időpontfoglalás és az előre fizetős mérők töltése sem lehetséges” – tették hozzá.
Erre az alkalmazásában is figyelmeztetett a cég, és azt is jelezték, mérőóraállás bejelentése csak telefonos ügyfélszolgálaton lehetséges.
Hat hónap alatt közel 500 milliárd forintjába került az államnak a rezsicsökkentés
Az év első felében 484 milliárd forintjába került az államnak, hogy a magyar lakossági átlagfogyasztók támogatott és nem piaci áron jutnak hozzá a háztartási energiához. Bővebben >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Itt az újabb balatoni jégpálya
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött