Egy ideig elérhetetlen lesz az MVM Next applikáció és a vállalat online ügyintézési felülete. Az érintett idősávban az előre fizetős mérőket sem lehet majd tölteni. Október 17-én a villanykapcsoló ábrájú fogyasztóknak szünetel az ügyintézés az online ügyfélszolgálaton és a mobilalkalmazásban is.

A Magyar Villamos Művek (MVM) a honlapján azt írta:

„Online ügyintézési felületünk és MVM Next App mobilalkalmazásunk, valamint Navigátor alkalmazásunk és Gyakori kérdések oldalunk 2025. október 15-én, szerdán este 10 órától 16-án, csütörtök hajnali fél 4-ig karbantartás miatt nem érhető el.

A karbantartás idején az időpontfoglalás és az előre fizetős mérők töltése sem lehetséges” – tették hozzá.

Erre az alkalmazásában is figyelmeztetett a cég, és azt is jelezték, mérőóraállás bejelentése csak telefonos ügyfélszolgálaton lehetséges.

Hat hónap alatt közel 500 milliárd forintjába került az államnak a rezsicsökkentés

Az év első felében 484 milliárd forintjába került az államnak, hogy a magyar lakossági átlagfogyasztók támogatott és nem piaci áron jutnak hozzá a háztartási energiához. Bővebben >>>