A kategóriadíjakért versengő 13 pénzintézetet nemzetközileg is elismert szakemberek értékelték. A 16. alkalommal meghirdetett verseny bővült a korábbiakhoz képest az év UX (user experience, felhasználói élmény) megoldása, az év kártyadesignja, az év marketingkommunikációs kampánya, valamint az év vállalati termék- és szolgáltatás innovációja kategóriával - tájékoztattak.
A közlemény szerint az OTP 4 kategóriagyőzelemmel lett fődíjas. Élen végzett az év mobilbanki megoldása, az év fenntartható bankja és az év marketingkommunikációs kampánya kategóriában, míg az év UX megoldása kategóriában a Gránit Bankkal holtversenyben lett az első. Az év bankja 2. helyezettje az Erste Bank, 3. helyezettje a Gránit Bank lett.
Az év vállalati termék- és szolgáltatás innovációja kategória első díját a Budapest Bank kapta, az év kártyadesignja kategória élén a Takarékbank végzett. Az év lakossági ajánlata kategória nyertese a CIB Bank lett, míg az év társadalmi kezdeményezéséért az Erste Banknak ítélték oda a legmagasabb elismerést. Az év bankára díjat a belföldi pénzintézetek vezetőinek döntése alapján Búza Éva, a Garantiqa Hitelgarancia vezérigazgatója nyerte - olvasható a közleményben.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Egyre inkább beleőrülünk a pittyegő, csilingelő üzenetekbe
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést