A múlt évben 54 százalékkal nőtt a Renault Hungária Kft. (RH) által eladott gépkocsik száma a megelőző évihez képest. A magyarországi márkaimportőrtől kapott tájékoztatás szerint 2001-ben több mint 18 ezer új Renault-ot értékesítettek, ebből a Thalia modellek száma 6200 volt, vagyis e modell sikere magyarázza a nagy mértékű növekedést.
Thierry Koskas, az RH ügyvezető igazgatója szerint ezzel az eredménnyel teljesítették a 2001-re kitűzött tervet, vagyis hogy a Renault a magyarországi piaci részesedés tekintetében a Suzuki és az Opel után várhatóan a harmadik helyre kerül. (Egyelőre nincsenek hivatalosan összesített adatok a múlt évi újautó eladásokról.) A Renault idén három felsőkategóriás modell piaci bevezetését tervezi itthon, s az RH célja, hogy eladásaival a második helyre kerüljön.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.