A Lindt édességgyártó vállalat húsvét előtt merész újítással rukkol elő, amely forradalmasíthatja a csokoládépiacot: a népszerű csokoládényusziját táblás formában dobja piacra „arany nyuszi tömb” néven Ausztráliában. Ezzel az innovatív lépéssel a gyártó egy teljesen új formátumot vezet be, de megőrzi azokat a klasszikus ízeket, amelyek az üreges nyuszit világszerte ikonikussá tették – írja a Pénzcentrum a DailyMail beszámolója nyomán.
Az arany csomagolásban kapható, piros szalaggal és egy kis aranycsengővel díszített csokoládényuszi táblás változatát már nagyon várják az ausztrál fogyasztók.
Kapcsolódó
Az Arany Nyuszi 1952 óta van a piacon
Az 1800 forint értékű Gold Bunny Block bevezetése mögött álló döntést egy olyan tanulmány eredményei alapozták meg, amelyet a csokigyár végzett annak érdekében, hogy feltárja az ausztráliai fogyasztók csokoládévásárlási preferenciáit. A kutatás rámutatott, hogy a lakosság inkább saját fogyasztásra vásárol csokoládét, mintsem ajándékba adnák azt.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Jogellenes végrehajtások országszerte? A DK szerint elszabadultak a bankok
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje