Már az ősszel hírt adtunk arról, hogy az elmúlt években hiába próbálta meg a Tupperware felfrissíteni termékeit, és újrapozicionálni magát a fiatalabb közönség számára, nem sikerült kitűnnie a versenytársak közül, a cég pedig 2024-re veszteséges lett.
Most újabb hírek érkeztek:
a cég kelet-európai piacaiért felelős szlovák vezetője január végén jelentette be, hogy a Tupperware nem forgalmazza többé termékeit a régióban, így – külön nevesítve – Magyarországon sem
– írja a VG.hu.
A Tupperware nettó árbevétele 2023-ban még 2,2 milliárd dollár körül mozgott, azonban 2024-re ez az összeg 1,75 milliárd dollárra csökkent, azaz mintegy 20 százalékkal visszaesett. Ezzel párhuzamosan az operatív veszteségek 150 millió dollárt értek el, míg a nettó adósságállomány 700 millió dollár fölé nőtt.
Ipar 4.0: a titok, amivel milliárdokat kereshetnek a cégek
Felülni az új technológiai hullámokra nem holmi hóbort, komoly gazdasági növekedést hozhat az ipar 4.0, aki pedig ebbe nem invesztál, komoly hátrányba kerülhet a versenyképességet illetően.A részletekről ITT írtunk bővebben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Elege lett a magyaroknak a hírekből, teljesen másra vágynak az interneten
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának