Már az ősszel hírt adtunk arról, hogy az elmúlt években hiába próbálta meg a Tupperware felfrissíteni termékeit, és újrapozicionálni magát a fiatalabb közönség számára, nem sikerült kitűnnie a versenytársak közül, a cég pedig 2024-re veszteséges lett. 

Most újabb hírek érkeztek:

a cég kelet-európai piacaiért felelős szlovák vezetője január végén jelentette be, hogy a Tupperware nem forgalmazza többé termékeit a régióban, így – külön nevesítve – Magyarországon sem

írja a VG.hu.

A Tupperware nettó árbevétele 2023-ban még 2,2 milliárd dollár körül mozgott, azonban 2024-re ez az összeg 1,75 milliárd dollárra csökkent, azaz mintegy 20 százalékkal visszaesett. Ezzel párhuzamosan az operatív veszteségek 150 millió dollárt értek el, míg a nettó adósságállomány 700 millió dollár fölé nőtt. 

Ipar 4.0: a titok, amivel milliárdokat kereshetnek a cégek

Felülni az új technológiai hullámokra nem holmi hóbort, komoly gazdasági növekedést hozhat az ipar 4.0, aki pedig ebbe nem invesztál, komoly hátrányba kerülhet a versenyképességet illetően.

A részletekről ITT írtunk bővebben.