Már az ősszel hírt adtunk arról, hogy az elmúlt években hiába próbálta meg a Tupperware felfrissíteni termékeit, és újrapozicionálni magát a fiatalabb közönség számára, nem sikerült kitűnnie a versenytársak közül, a cég pedig 2024-re veszteséges lett.
Most újabb hírek érkeztek:
a cég kelet-európai piacaiért felelős szlovák vezetője január végén jelentette be, hogy a Tupperware nem forgalmazza többé termékeit a régióban, így – külön nevesítve – Magyarországon sem
– írja a VG.hu.
A Tupperware nettó árbevétele 2023-ban még 2,2 milliárd dollár körül mozgott, azonban 2024-re ez az összeg 1,75 milliárd dollárra csökkent, azaz mintegy 20 százalékkal visszaesett. Ezzel párhuzamosan az operatív veszteségek 150 millió dollárt értek el, míg a nettó adósságállomány 700 millió dollár fölé nőtt.
Ipar 4.0: a titok, amivel milliárdokat kereshetnek a cégek
Felülni az új technológiai hullámokra nem holmi hóbort, komoly gazdasági növekedést hozhat az ipar 4.0, aki pedig ebbe nem invesztál, komoly hátrányba kerülhet a versenyképességet illetően.A részletekről ITT írtunk bővebben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Még két orvos sincs, aki állná a sarat a Szent Imre Kórház sürgősségi osztályán
Orbán Viktor ennek nem fog örülni: ekkor csatlakozhat Ukrajna az Európai Unióhoz
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után