Már az ősszel hírt adtunk arról, hogy az elmúlt években hiába próbálta meg a Tupperware felfrissíteni termékeit, és újrapozicionálni magát a fiatalabb közönség számára, nem sikerült kitűnnie a versenytársak közül, a cég pedig 2024-re veszteséges lett.
Most újabb hírek érkeztek:
a cég kelet-európai piacaiért felelős szlovák vezetője január végén jelentette be, hogy a Tupperware nem forgalmazza többé termékeit a régióban, így – külön nevesítve – Magyarországon sem
– írja a VG.hu.
A Tupperware nettó árbevétele 2023-ban még 2,2 milliárd dollár körül mozgott, azonban 2024-re ez az összeg 1,75 milliárd dollárra csökkent, azaz mintegy 20 százalékkal visszaesett. Ezzel párhuzamosan az operatív veszteségek 150 millió dollárt értek el, míg a nettó adósságállomány 700 millió dollár fölé nőtt.
Ipar 4.0: a titok, amivel milliárdokat kereshetnek a cégek
Felülni az új technológiai hullámokra nem holmi hóbort, komoly gazdasági növekedést hozhat az ipar 4.0, aki pedig ebbe nem invesztál, komoly hátrányba kerülhet a versenyképességet illetően.A részletekről ITT írtunk bővebben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Letarolta a vihar az országot, Lázár János szerint kritikus órák jönnek

Biztonsági kockázatot találhattak a magyar fegyverbizniszben, ez mindent megváltoztathat

Testkamerát kapnak a bolti dolgozók: ennyire súlyos a helyzet a H&M-ben

Durva idők jönnek Ausztriában a mai adatokból kiindulva

Így fullad ki a bulinegyed Budapesten

Káosz a fővárosban – Budapestet is megbénította a vihar

Még egy picit tartson ki, ha tankolni akarna

Se veled, se nélküled? – Fotókon Trump és Musk fura viszonya az elmúlt nyolc évből

Megjelent az ország söre, erre szavazott a közönség
