A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására. Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között – áll a szervezet közleményében.

A kampány központi vizuális eleme a Sajtszív védjegy, amely minden kommunikációs felületen megjelenik. A logó nem csupán egy arculati elem: a védjegy a magyar eredetet, a hagyományokat, az otthonosság érzetét és a minőséget képviseli. A Sajtszív egyben a magyar sajtok összefogó, kohéziós szimbóluma.

Az intenzív kampány július végéig tart, és többcsatornás kommunikációval szólítja meg a fogyasztókat. A központi platform a www.sajtsziv.hu weboldal, amely kiemelt figyelmet fordít a forgalomban lévő Sajtszív védjeggyel ellátott tejtermékek bemutatására.

A Terméktanács bízik benne, hogy a kampány erősíti a hazai trappista sajt presztízsét, és újraértelmezi annak helyét a magyar háztartásokban.

Az élelmiszer ugyan drága, de Trump elvileg nem veszélyes a pénztárcánkra

Változatlanul kényes kérdés egész Európában az élelmiszerinfláció, mivel a fogyasztók idén tavasszal is makacs drágasággal találkoznak az üzletekben. Németország és a kontinens egyik piacvezető kereskedelmi vállalata szerint viszont legalább arra nem kell számítani, hogy Donald Trump vámpolitikáját is jelentősen elszenvedhetjük a mindennapi bevásárláskor. Itt írtunk erről részletesebben >>>