A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására. Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között – áll a szervezet közleményében.
A kampány központi vizuális eleme a Sajtszív védjegy, amely minden kommunikációs felületen megjelenik. A logó nem csupán egy arculati elem: a védjegy a magyar eredetet, a hagyományokat, az otthonosság érzetét és a minőséget képviseli. A Sajtszív egyben a magyar sajtok összefogó, kohéziós szimbóluma.
Az intenzív kampány július végéig tart, és többcsatornás kommunikációval szólítja meg a fogyasztókat. A központi platform a www.sajtsziv.hu weboldal, amely kiemelt figyelmet fordít a forgalomban lévő Sajtszív védjeggyel ellátott tejtermékek bemutatására.
A Terméktanács bízik benne, hogy a kampány erősíti a hazai trappista sajt presztízsét, és újraértelmezi annak helyét a magyar háztartásokban.
Az élelmiszer ugyan drága, de Trump elvileg nem veszélyes a pénztárcánkra
Változatlanul kényes kérdés egész Európában az élelmiszerinfláció, mivel a fogyasztók idén tavasszal is makacs drágasággal találkoznak az üzletekben. Németország és a kontinens egyik piacvezető kereskedelmi vállalata szerint viszont legalább arra nem kell számítani, hogy Donald Trump vámpolitikáját is jelentősen elszenvedhetjük a mindennapi bevásárláskor. Itt írtunk erről részletesebben >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Egy szemet se nassoljon ebből a mogyoróból! Visszahívták ezt a terméket
Nézze meg, hogy vett-e ilyet a Lidl-ben, ha igen, ne egye meg!
Megtalálták Mátyás király maradványait? Ez a felfedezés mindent megváltoztathat
Csendben meghozták a döntést: kivonul a svéd iparvállalat
Felrobbanhat a boltban: életveszélyes dolgot dobálnak a visszaváltó automatákba
Készül a kormány a háborúra, mobilalkalmazással találhatjuk meg a legközelebbi óvóhelyet
Savanyú érzés: első osztályú gyümölcsként kínálják az állati takarmányt
Uniós pénzért rohanva: félkész autópályát nyitottak meg a szomszédban
George Friedman az Economxnak: Trumpot félreérti a világ, 2026-ban Európán csattanhat az ostor