A Nike csütörtökön mutatta be az általa szponzorált csapatok olimpiai felszereléseit olyan sportolók társaságában, mint a kétszeres olimpiai bajnok és világbajnok kenyai maratonfutó, Eliud Kipchoge és a kétszeres olimpiai bajnok és világbajnok sprinter Dina Asher-Smith.

A gyenge eladási adatok mellett az idei nyári párizsi olimpiai játékok új lehetőséget kínálnak a Nike számára, hogy felhívja a világ figyelmét olyan az olyan csúcstermékeire, mint az Alphafly 3 maratoni cipő.

A Reuters beszámolója szerint a Nike csúcskategóriás cipői, amelyek az olimpián reflektorfénybe kerülnek, viszonylag korlátozott közönséget szolgálnak ki, azonban a sportszergyártónak elsősorban az a célja, hogy több belépő szintű és középkategóriás futócipőt adjon el.

Határozottan nagyobb a verseny: figyelni kell arra, hogy a fogyasztók mit gondolnak és mire reagálnak – csak azt gondolom, hogy a verseny mindig jobbá tesz minket

– mondta Matt Nurse, a Nike sportinnovációs laborjának alelnöke arról, hogy az olyan márkák, mint az On Running, a Hoka vagy a Lululemon komoly piaci részesedést vesznek el a cégtől.

Tom Nikic, a New York-i Wedbush elemzője szerint nem volt túl sok izgalmas termékinnováció az utóbbi időben, azonban amennyiben az olimpikonok rekordokat döntenek Nike-felszerelésben, akkor az több vásárlót vonzhat a márkához.

73 év után fordít hátat az Adidasnak a német válogatott

A Német Labdarúgó Szövetség közölte, hogy 2027 és 2034 között az amerikai sportruházati óriáscég öltözteti a labdarúgó válogatottat, miután a legjobb pénzügyi ajánlatot ők tették.