tanárok azt mondták, hogy így több idejük maradt a hatékonyabb munka elvégzésére a szórólapok készítése és a szülőknek szóló e-mailek írása mellett, de volt, aki azt mondta, hogy osztályozásra és visszajelzésre használja mesterséges intelligenciát – írta meg a BBC. A jelentés azonban arra is figyelmeztetett, hogy a mesterséges intelligencia megbízhatatlan vagy elfogult tartalmat állíthat elő.

Az oktatási minisztérium, a DfE jelentése szerint egyes tanároknál a mesterséges intelligencia használata csökkentette a túlórák számát, javította a munka és a magánélet egyensúlyát, és növelte a munkával való elégedettséget. Gillian Keegan oktatási miniszter szerint megfelelő hozzáállásra van szükség ahhoz, hogy kihasználjuk az élet valamennyi területét átalakító technológia előnyeit.

Bíztató, hogy sok oktatási szakember már most, a munkája során tapasztalja a mesterséges intelligencia előnyeit. A kutatás eredményei döntő fontosságú adatokkal szolgálnak a mesterséges intelligenciával kapcsolatos jövőbeli munkánkhoz, és segítenek a megfelelő döntések meghozatalában, hogy a generatív mesterséges intelligenciából a lehető legtöbbet hozzuk ki, biztonságos módon

– mondta.

A kormány szerint Angliában 27 ezerrel több tanár van, mint 2010-ben, de a tanulók száma is nőtt, és több diák jut egy tanárra.

Majdnem 2500 pedagógus mondhatott fel a nyár közepe óta

Szeptember közepe és vége közt 1207 pedagógus mondott fel: ezzel együtt a nyár óta már 2471-nél járhat azoknak a pedagógusoknak a száma, akik távoztak eddig tanári állásukból. Bővebben >>>