A hazai olajvállalat, a Mol egyre kevésbé tekinti elsődleges termékének az üzemanyagot, és új, innovatív szolgáltatások felé nyit. Ennek egyik fontos állomása a MÁV-val kialakított stratégiai együttműködés, amely révén a Mol kiskereskedelmi márkája, a Fresh Corner hamarosan megjelenik a vasúti pályaudvarokon, illetve különleges bisztrókocsikban a balatoni vonatokon.

A vg.hu beszámolója szerint az együttműködés első lépéseként

a Fresh Corner már elérhető a Déli pályaudvaron, ahol egy hot-dogozó kioszk szolgálja ki az utasokat.

A Mol célja, hogy az országos pályaudvari fejlesztésekhez igazodva újabb helyszíneken is megjelenjen a márka.

Az együttműködés azonban nem áll meg a pályaudvaroknál: idén nyártól a Fresh Corner bisztrókocsik is megjelentek a balatoni vonatokon, a Kék Hullám InterCity vonalakon (Budapest–Tapolca, Tapolca–Budapest).

  • Az ételkínálatban megtalálhatók a hot-dogok, szendvicsek, pizza wrap-ek,
  • valamint alkoholos és alkoholmentes italok.
  • A bisztrókocsikban készpénzmentes fizetésre is van lehetőség bankkártyával és valamennyi SZÉP-kártyával, továbbá a Mol Move hűségprogram is használható.
  • A Fresh Corner kocsik a nyári főszezon időszaka alatt, június 21-től augusztus 31-ig közlekednek.

A Mol Shape Tomorrow 2030+ stratégiájának része, hogy a fogyasztókhoz közelebb hozza szolgáltatásait, és minél több élethelyzetben kínáljon kényelmes, minőségi megoldásokat. Ennek jegyében 2025-re a nem üzemanyag típusú tranzakciók arányát 65, 2030-ra pedig 85 százalékra szeretnék növelni.