A pomázi polgármesternek Lázár János építési és közlekedési miniszter megerősítette, hogy „a mi életünkben nem folytatódik" az M0-s meghosszabbítása Észak-Budán.
„Amikor bent jártunk miniszter úrnál, rákérdeztem nála az M0-ásra, hogy körülbelül lőjük be, mikor lesz belőle valami. Azt az információt adta, hogy 'az már nem a mi életünkben fog megvalósulni'
- számolt be Leidinger István az Index Kibeszélő című műsorában.
A polgármester mindehhez fanyar megjegyzést fűzött, mondván:
„ez azt jelenti, hogy az elkövetkező 40-50 évben olyan problémánk nem lesz, hogy az M0-ás építése miatt mondjuk forgalomkorlátozást vezetnének be."
Az M0-ás jelenleg Budakalásznál ér véget. Ha ezt összekötnék Piliscsaba térségével, ami légvonalban 12-15 kilométert jelent, akkor teljessé válhatna a körgyűrű Budapest körül.
Ez az északi, a 10-11. számú főutak közti szakasz azonban nehéz domborzati viszonyok között, a Budai Tájvédelmi Körzeten keresztül vezetne, viadukttal és alagúttal tarkítva. Így kérdéses, hogy még ha forrás lenne is rá valamikor, egyáltalán elkészül-e valaha.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Rendőrökbe ütköztek, amikor Orbán Viktor felcsúti házához vonultak a momentumosok

Júliustól szigorít a NAV, nem fogadják el többé az ilyen számlákat

Orbán Viktor döntésétől függ, hogy Irán kaphat-e magyar fegyvereket

Az élelmesek már tudják: Ausztriában 3 millió 600 ezer forintot lehet zsebre vágni szociális segélyekből

Hiába csökkent a profit, rekord nagyságú fizetés jutott az elnöknek

Horror a strandon: úszókra támadt a harcsa

A kibertérben már megindult a világháború – európai fővárosra csapott le Irán

Különleges, új technológiával csapnak le Irán drónjaira az ukránok

Ilyen Észak-és Dél-Korea közti fúzióra sem volt még példa
