A vállalat közleményében azt írja, céljuk, hogy a vásárlók elsőszámú választása legyen, ha lakberendezésről van szó. Megjegyzik, hogy az más vállalatokhoz hasonlóan ők is azt tapasztalták, hogy az egész üzletágban növekedtek a költségek, az általános bizonytalanság és az infláció miatt.

Jørgen Lund, a JYSK marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnöke szerint ezeknek a költségeknek a nagyrészét eddig a JYSK viselte, hogy az árak versenyképesek maradjanak, ezért a népszerű termékek széles skáláján még tovább csökkentették az árakat.

A JYSK 2023-ban 300 termékkel, 1200-tól 1500-ra növelte azon termékek számát, melyek mindig alacsony áron kaphatók, ez akár egy üzlet teljes választékának akár a felét is jelentheti – írják.

A bejelentés értelmében a JYSK Magyarországon is számos alapvető lakberendezési termék árát csökkentette, augusztus vége óta közel 750 termék árát csökkentették, átlagosan közel 15 százalékkal.

Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáét és Görögországért felelős country directora azt nyilatkozta, a mindig alacsony árú termékeknél az elmúlt időszakban csökkentették tovább az árakat, a nehezebb gazdasági helyzet miatt.

 

 

 

Rekordforgalmat ért el a JYSK

A skandináv gyökerű nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc forgalma a 2022/23-as pénzügyi évben 6,3 százalékkal nőtt, elérve a 38,5 milliárd dán koronát (5,2 milliárd euró), ami új rekordot jelent a globális lakberendezési vállalat számára.