A felmérése eredményei szerint minden negyedik hirdető érdeklődik az eladás után a tárgyai sorsáról, egyharmaduk rendszeresen tartja a kapcsolatot egy-egy vevővel vagy eladóval. A Jófogás közleményében azt is megjegyzi, hogy a válaszadók kétharmada elégedett azzal, ahová és akihez ingóságai kerültek.

Minden tizedik válaszadó érezhette magát egészen különlegesnek, mivel elmondásuk szerint filmekben vagy épp színdarabban látták viszont tárgyaikat.

Minden hetedik eladó ismert személyiséggel találkozott az adásvétel során, köztük színésszel, képzőművésszel vagy humoristával, de zenészek, sportolók és politikusok is voltak a vevők között.

Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója úgy véli, hogy sokak számára életformává vált a használt cikkek adásvétele, ami ugyanannyira szól az egyéni motivációkról és a személyes élethelyzetről és a sikerélményekről, mint a bevételszerzésről és a fenntarthatóság támogatásáról.

Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás

Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangolt felvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől – jelentették be az érintett társaságok a tranzakciót. A felvásárlás révén egy olyan magyar online cégcsoport jön létre, amely képes felvenni a versenyt a hazai piacon egyre aktívabb régiós, tengerentúli és távol-keleti szereplőkkel is.
Bővebben--->