A 2022-es és 2023-as lista után 2025-ben ismét Majka (1.) vezeti a Forbes celeblistájának rangsorát. Nincs év mostanában, amikor Majoros Péter ne rukkolna elő valami nagy dobással: RTL-es szerződés 2023-ban, az X-Faktor mentorszéke 2024-ben, a magyar nyelvű YouTube legnézettebb klipje – a Csurran, cseppen – 2025-ben. Kétszer is megtöltötte év elején a Budapest Arénát, lassan a Puskás Arénát is megcélozhatja. A média számára szinte minden szava arany: már rég nem csak a bulvársajtó csinál belőle hírt. A szakmai zsűri szerint ő a piac legláthatóbb szereplője, a lista alapjául szolgáló reprezentatív kutatás pedig a legismertebb magyar celebnek mérte – holtversenyben Sebestyén Balázzsal (3.), aki tavaly második volt, és 2020 óta zsinórban hatodszorra dobogós a Forbes-listán.

Azahriah (2.) egyetlen helyet csúszott vissza tavalyhoz képest, a dobogó csúcsáról. A fiatal előadó pár hónap szünetet tartott, de Baukó Attila márkaértéke ennek ellenére alig csökkent. Nagy kérdés volt, hogyan lehet továbblépni egy olyan évről, mint a három telt házas Puskást hozó 2024. Azahriah a semmiből, egy Deák téri tűzfalon hirdetett visszatérést – októberben háromszor is megtölti az MVM Dome-ot, összesen 50–60 ezer jegyet adhattak el. A lista szakmai zsűrije szerint neki a legerősebb a pénzteremtő képessége, és ő a rangsor legprofibb szereplője is.

Párhuzamos történet

„Két párhuzamos történetet látunk. Egyet, ahol a kemény munka kifizetődik, és a több mint húsz éve pályán lévő zenész-tévés showman, Majka karrierje csúcsára ér. Ezzel párhuzamosan a modern magyar szórakoztatóipar legnagyívűbb sikersztorija is bontakozik: Azahriah márkaértéke olyan magasan van, hogy még pár hónap szünet is belefér a nagy visszatérés előtt” – mondta Vaszkó Iván, a Forbes főmunkatársa és a lista szerkesztője.

Kiemelte: páran a legértékesebb celebek közül már egyáltalán nem fáznak a közéleti témáktól – de ami számomra, üzleti újságíróként még örvendetesebb, hogy az üzleti háttérről is egyre szívesebben beszélnek a piaci alapon dolgozó profik, a jelen és a következő generáció egyaránt. Ez a Forbes küldetésére is rímel, hiszen ezzel a hazai vállalkozói kultúrát erősítik.

Ők nagyot ugrottak, és újak is vannak

Tavalyhoz képest a legtöbbet javított helyezésén a selfmade celebmilliárdos, a magyar TikTok legnagyobb táborával rendelkező arca, Jákob Zoli (4.), aki tíz helyet ugrott előre. Liptai Claudia (10.) hét, T. Danny (8.) pedig tizenkét pozíciót lépett előre.

Először lettek külön értékelve a ValMar tagjai, Marics Peti (5.) és Valkusz Milán (19.). A Forbes módszertana alapján szólóban jelentős különbség mutatkozott a popduó márkaértékében. Újra az első tízben Rúzsa Magdi (6.), Ördög Nóra (7.) és Palvin Barbi (9.) is. A ValMart leszámítva a lista legerősebb újoncai három színész: Ember Márk (12.), Lengyel Tamás (14.) és Molnár Áron (16.).

Ami a visszaesőket illeti: Istenes Bence (17.) tíz, Geszti Péter (20.) tizenegy, Borbás Marcsi (23.) tíz, Lékai-Kiss Ramóna (27.) tizenhárom helyet csúszott vissza. Kasza Tibi (29.) is már csak sereghajtó, a tavalyi 18. helyezése után. Hogy miért? Az elmúlt években sokat változott a celebpiac, egyre inkább a nagyformátumú, sokoldalú sztárok, előadók, vagy a nép lelkét simogató hírességek, színészek happolják el a lájkokat – és ezzel a korábbi csúcstartóknak is szembe kell néznie.

A harmincfős lista első tíz helyezettje (zárójelben a tavalyi helyezés):

1. Majka (3.)
2. Azahriah (1.)
3. Sebestyén Balázs (2.)
4. Jákob Zoltán (14.)
5. Marics Peti (új)
6. Rúzsa Magdi (7.)
7. Ördög Nóra (5.)
8. T. Danny (20.)
9. Palvin Barbi (6.)
10. Liptai Claudia (17.)