Magyarországon az első típusok 2004-ben jelentek meg Budapesten, a BKV-nál, ahol három év alatt 150 darab került forgalomba. A járműveket kifejezetten a budapesti igények szerint alakították ki, de a szállítási évtől függően különböznek a felszereltségükben. A buszt az elmúlt években felújították, és sötétkék–szürkéről kékre fényezték át.
A közel 20 éves BKV-s Volvókból most négy darab ment Szegedre. Az SZKT szerint a járművek a trolibusz- és villamospótlások alkalmával kaphatnak szerepet az SZKT ma használt buszai helyett – írja a szegeder.
A típus egyébként Szegeden nem ismeretlen, 2006-ban nyolc darab hasonlót vett újonnan a Tisza Volán, ebből mára kettő maradt a városban.
Megérkezik a 21. századba a BKK
Zöld fokozatra kapcsol a Fővárosi Önkormányzat és a BKK, az újonnan kiírt közbeszerzésekben már teljesen elektromos meghajtású járműveket várnak. Bővebben >>>
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon, Redditen vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Egy több mint ezerkétszáz milliárdos gazdasági trükkre készül a kormányzat

Ennyi volt, nincs már bizalom a kormány felé

Soha nem látta még ilyennek a Nyugati pályaudvart

Komoly gondokat okozott az erős havazás nyugati szomszédunknál

Ha a Balatonnál jár, ezekre az adventi vásárokra mindenképp látogasson el
