Magyarországon az első típusok 2004-ben jelentek meg Budapesten, a BKV-nál, ahol három év alatt 150 darab került forgalomba. A járműveket kifejezetten a budapesti igények szerint alakították ki, de a szállítási évtől függően különböznek a felszereltségükben. A buszt az elmúlt években felújították, és sötétkék–szürkéről kékre fényezték át.
A közel 20 éves BKV-s Volvókból most négy darab ment Szegedre. Az SZKT szerint a járművek a trolibusz- és villamospótlások alkalmával kaphatnak szerepet az SZKT ma használt buszai helyett – írja a szegeder.
A típus egyébként Szegeden nem ismeretlen, 2006-ban nyolc darab hasonlót vett újonnan a Tisza Volán, ebből mára kettő maradt a városban.
Megérkezik a 21. századba a BKK
Zöld fokozatra kapcsol a Fővárosi Önkormányzat és a BKK, az újonnan kiírt közbeszerzésekben már teljesen elektromos meghajtású járműveket várnak. Bővebben >>>
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye
Hegyekben állnak az Epstein-dokumentumok, döbbenetes mennyiséget találtak belőle
Megmutatjuk 2026 összes szabadnapját – így tervezze a szabadságát
Zelenszkij nyilvánosságra hozta a teljes béketervet, Moszkva azonnal visszavágott