Magyarországon az első típusok 2004-ben jelentek meg Budapesten, a BKV-nál, ahol három év alatt 150 darab került forgalomba. A járműveket kifejezetten a budapesti igények szerint alakították ki, de a szállítási évtől függően különböznek a felszereltségükben. A buszt az elmúlt években felújították, és sötétkék–szürkéről kékre fényezték át.
A közel 20 éves BKV-s Volvókból most négy darab ment Szegedre. Az SZKT szerint a járművek a trolibusz- és villamospótlások alkalmával kaphatnak szerepet az SZKT ma használt buszai helyett – írja a szegeder.
A típus egyébként Szegeden nem ismeretlen, 2006-ban nyolc darab hasonlót vett újonnan a Tisza Volán, ebből mára kettő maradt a városban.
Megérkezik a 21. századba a BKK
Zöld fokozatra kapcsol a Fővárosi Önkormányzat és a BKK, az újonnan kiírt közbeszerzésekben már teljesen elektromos meghajtású járműveket várnak. Bővebben >>>
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Jön a következő Gondosóra-kör
Áramra várnak a CAF-villamosok
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után