A Meta Platforms Instagram alkalmazásának havi aktív felhasználóinak száma 3 milliárd főre nőtt – ezt jelentette be tegnap Mark Zuckerberg vezérigazgató. 2022-ben a hivatalos adat még 2 milliárd követőről szólt – írta az sg.hu.
A volt Facebook, a mai Meta 2012-ben 1 milliárd dollárért vásárolta meg az Instagramot, ami akkor még csak fotók megosztására volt alkalmas, nem is volt jelentős bevétele. Az alkalmazás – becslések szerint – az idén már a Meta amerikai hirdetési bevételeinek több mint felét fogja kitenni.
Az Instagram sikerét 2020-ban hozta el a Reels funkció, amely lehetővé teszi a rövid formátumú tartalmak létrehozását, és versenyképes a TikTokkal és a Google tulajdonában lévő YouTube Shorts-szal.
A TikTok a kínai technológiai óriás ByteDance tulajdonában van, a hónap elején azt jelentette be, hogy világszerte több mint 1 milliárd havi látogatója van.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Megmutatjuk 2026 összes szabadnapját – így tervezze a szabadságát
Hegyekben állnak az Epstein-dokumentumok, döbbenetes mennyiséget találtak belőle
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye
Zelenszkij nyilvánosságra hozta a teljes béketervet, Moszkva azonnal visszavágott
Orbán Viktor beszólt Brüsszelnek és a Tisza Pártnak is: elsöprő győzelmet ígér