Szürreális környezetben csini hisztis csajszi zokogva omlik tűsarkú topánkájára, mert nem kapott ingyen tabletet. Nem létezik napj ...
Árbevétele nőtt, nyeresége pedig csökkent tavaly a Praktikernek Magyarországon. Idén azonban erőteljesebb évvel kalkulálnak. ...
A mai Z generáció, vagy Zoomerek 64 százaléka követ influenszereket, átlagosan napi 4,6 órát töltenek online. Náluk a költésen bel ...
Az áruházláncok áremelései hónapról hónapra befolyásolják a fogyasztói bizalmat, amely stabilan alacsony infláció mellett várhatóan az év végére erősödhet, így a boltokban is eljöhet a kedvező fordulat – mondta az Economxnak Vámos György.
Szerző(k): Thurzó KatalinMinden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni LillaA járműipar több szempontból is története legnagyobb kihívása előtt áll, a klímaváltozás okozta globális felmelegedés autóinkat sem kíméli. Ezért a járművekkel kapcsolatos tudás, illetve a tervszerű megelőző karbantartás fontossága sosem kapott még akkora hangsúlyt, mint manapság, és a jövőben ez csak fokozódni fog.
Szerző(k): L. K.Az elmúlt két évben az infláció a söröket is érintette, ami inkább a minőségi italok felé vitte a vásárlásokat. A piaci tendenciák alapján a prémium és a szuper prémium kategóriás termékek erősödtek.
Szerző(k): Horváth Tibor