A szülők 33 százalék szerint gyermeküknek egyáltalán nincs elképzelése a jövőről.
Szerző(k): EconomxMegérkeztünk a 21. századi nyelvtanulás AI-alapú új állomásához. Ingyenes nyelvórákat harangoztak be az I. Országos KRÉTA IFM Napra. Megszólítanák az Alfa- és Z-generáció tagjait, a szóban forgó app térítésmentesen használható.
Szerző(k): EconomxA mai Z generáció, vagy Zoomerek 64 százaléka követ influenszereket, átlagosan napi 4,6 órát töltenek online. Náluk a költésen belül a legkomolyabb tételt az ételrendelés jelenti.
Szerző(k): Nagy László NándorA Z-generációs hitelfelvevők háromnegyede online intézi pénzügyeit – derül ki a Provident kutatásából. Pálfalvi Márta vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató elmondta: fontos már most megismerni, hogyan gondolkodnak a pénzről, hiszen a digitális világ, valamint az új pénzügyi eszközök és alkalmazások felé való elköteleződésük jelentős hatással bír arra nézve, hogy alakul a pénzügyi szektor jövője.
Szerző(k): Horváth BalázsMilyen innovációk szükségesek ahhoz, hogy ne maradjon le az turizmus élvonalától a magyar tenger? Jobb tartani az iramot, máskülönben elveszíthetik a fiatalokat a helyi vállalkozások.
Szerző(k): S. Z.Legyen szó barkácsolási feladatokról, vagy olyan egyszerű munkákról, mint a villanykörték cseréje, egyre több fiatal van bajban.
Szerző(k): Kiffer AnnaBár legtöbbet a Z generációval foglalkoznak, hiszen ők a mai egyik legaktívabb fiatal korosztály, 1995 és 2009 között születtek, de az idősebb Z-sek már családot alapítottak és gyermekek, már a Béta generációhoz tartoznak. Ők alkotják majd a 22. század idősebb generációját.
Szerző(k): L. K.Egyelőre a morális és a szociális szempontok kerülnek fókuszba a pénz helyett a Z-generációnál a munkaerőpiacon, a lapunknak nyilatkozó HR-szakértő szerint szignifikáns különbség tapasztalható az Y- és a Z-generáció között. Mivel milliónyi pozíció közül választhatnak, Istenes Viktória szerint a döntésük meglehetősen nehéz, ezért az olyan szempontok segítenek elköteleződni, mint a fenntarthatósági törekvések, az egyenes vállalati kommunikáció vagy az egyenlő bánásmód.
Szerző(k): Kreivich Orsolya