z-generáció

02.
19.
17:48
Már csak így hajlandók hitelt felvenni a fiatalok

Már csak így hajlandók hitelt felvenni a fiatalok

A Z-generációs hitelfelvevők háromnegyede online intézi pénzügyeit – derül ki a Provident kutatásából. Pálfalvi Márta vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató elmondta: fontos már most megismerni, hogyan gondolkodnak a pénzről, hiszen a digitális világ, valamint az új pénzügyi eszközök és alkalmazások felé való elköteleződésük jelentős hatással bír arra nézve, hogy alakul a pénzügyi szektor jövője.

Szerző(k): Horváth Balázs
02.
17.
19:50
Okos turisták jelentek meg a Balatonnál, okosan kell kiszolgálni őket

Okos turisták jelentek meg a Balatonnál, okosan kell kiszolgálni őket

Milyen innovációk szükségesek ahhoz, hogy ne maradjon le az turizmus élvonalától a magyar tenger? Jobb tartani az iramot, máskülönben elveszíthetik a fiatalokat a helyi vállalkozások.

Szerző(k): S. Z.
01.
14.
11:01
Egyre több fiatal felnőtt képtelen elvégezni az alapvető háztartási feladatokat

Egyre több fiatal felnőtt képtelen elvégezni az alapvető háztartási feladatokat

Legyen szó barkácsolási feladatokról, vagy olyan egyszerű munkákról, mint a villanykörték cseréje, egyre több fiatal van bajban.

Szerző(k): Kiffer Anna
01.
05.
16:58
Érkeznek a B generáció tagjai, 76 évesek lesznek a következő századfordulón

Érkeznek a B generáció tagjai, 76 évesek lesznek a következő századfordulón

Bár legtöbbet a Z generációval foglalkoznak, hiszen ők a mai egyik legaktívabb fiatal korosztály, 1995 és 2009 között születtek, de az idősebb Z-sek már családot alapítottak és gyermekek, már a Béta generációhoz tartoznak. Ők alkotják majd a 22. század idősebb generációját.

Szerző(k): L. K.
11.
30.
12:00
Nem a pénz motiválja őket: a Z-generáció felforgatja a munkaerőpiacot

Nem a pénz motiválja őket: a Z-generáció felforgatja a munkaerőpiacot

Egyelőre a morális és a szociális szempontok kerülnek fókuszba a pénz helyett a Z-generációnál a munkaerőpiacon, a lapunknak nyilatkozó HR-szakértő szerint szignifikáns különbség tapasztalható az Y- és a Z-generáció között. Mivel milliónyi pozíció közül választhatnak, Istenes Viktória szerint a döntésük meglehetősen nehéz, ezért az olyan szempontok segítenek elköteleződni, mint a fenntarthatósági törekvések, az egyenes vállalati kommunikáció vagy az egyenlő bánásmód.

Szerző(k): Kreivich Orsolya