Az Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság kutatásainak köszönhetően már öt év adatai segítenek abban, hogy képet alkothassunk a magyar lakosság hír- fogyasztásáról és információfogyasztásáról. A NMHH kutatássorozatában igyekszik szétválasztani a szórakoztató és bulvár tartalmakat a közgondolkodást befolyásoló tartalmaktól.
Szerző(k): Horváth TiborMég javában készülnek a valaha volt legdrágább magyar filmek: a Hunyadi tévésorozat és a Most vagy soha! Petőfi-film. A Nemzeti Filmiroda nyilvántartásából kiderül, hogy a Hunyadihoz a magyar állam 15,7 milliárd forint, a Petőfihez 6,8 milliárd forint közvetlen és közvetett támogatást biztosít, az eddig közzétett adatok szerint.
Szerző(k): Domokos ErikaA Reuters Institute által készített nemzetközi sajtókiadványa, a Digital News Report 2022-es kiadása szerint az online portálok közül a legnagyobb gyakorisággal az Index híreit olvasták Magyarországon a tavalyi évben.
Szerző(k): Tér DiánaA Media1 érdeklődésére az RTL Magyarország és a Porsche Hungária is megerősítette, hogy megkereste őket az adóhatóság a folytatólagosan elkövetett költségvetési csalás gyanúja miatt az egyik legnagyobb hazai médiaügynökséget, az Inititative Media Kft.-t érintő nyomozás kapcsán. Eközben a TV2 több napja nem válaszol a portál kérdésére, hogy őket is érinti-e a nyomozás.
Szerző(k): K. Kiss GergelyVidus Gabriella és Vaszily Miklós a legbefolyásosabb vezető a médiapiacon.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz Elkxrtuk című film Nemzeti Filmirodánál nyilvántartásba vett gyártási költsége már meghaladja az 1,4 milliárd forintot, ami után a gyártó Mega Film Kft. 431 millió forint közvetett állami - társaságiadó-kedvezményes - támogatásra jogosult.
Szerző(k): Domokos ErikaMegindult a végelszámolási eljárás Andy Vajna egykori filmmogul hagyatéki vagyonát tömörítő AV Perfect Kft. ellen - adta hírül a Forbes.
Szerző(k): Tér DiánaMobilapplikációként is elérhető lesz a TV2 streamingszolgáltatása, a TV2Play.
Szerző(k): Szabó DánielK-alakú válság érte el a magyar médiapiacot a 2020-as koronavírus-járvánnyal, vagyis egyszerre vannak nagy nyertesek és vesztesek. A tévé újra erőt mutat, a piac három szereplőnél koncentrálódik, a globális platformok pedig előretörnek.
Szerző(k): Szabó Dániel