Szeptembertől, a Budapestről induló és Budapestre érkező távolsági buszoknál elindult a helyjegyes rendszer, ami átírta az eddig megszokott felszállási rendet. Az Economx új videójából kiderül, hogy mi a pontos szabály és hogyan birkóznak meg vele az utasok.
Szerző(k): Faragó JankaUniós forrásból alakítaná át a pesti rakpart jelentős részét a főváros. Nyáron elkészültek a tervek, most pedig a társaság benyújtotta pályázatait az Id. Antall József rakpart és az Erzsébet híd alatti terület átépítésére.
Szerző(k): L. K.A vállalat a második negyedévben és az első félévben is nettó veszteséget könyvelt el, miután a repülőgépeit idén rengeteg minőségi hiba érte.
Szerző(k): Zádori BenceIndulhat a Nyugati felüljárójának bontása, felújíthatják a Nyugati aluljárót – épülhet a pesti fonódó, jöhetnek a megnövelt zöldterületek és az összefüggő kerékpáros infrastruktúra. Kiírták a pályázatot a pesti fonódó villamoshálózat II. ütemének tervezésére.
Szerző(k): L. K.Alighogy kikerültek a betonbútorok a Margit-híd alatti rézsűkre, újabb Duna-parti helyszín köztérré alakítását jelentette be a Valyo, város és a folyó egyesület. Korábbi projektjeikhez hasonlóan most is egy kihasználatlan vízparti területet céloztak meg, de ezúttal egy ipari épületegyüttes hasznosítása is a terv része.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraTöbb kerékpáros, több gyalogos, kevesebb autó: az Erzsébet híd alatti terület teljesen gyalogos tér lesz, a Jane Haining rakpartot autómentesre tervezik, a Parlament és a Lánchíd közötti autóforgalmat 30 km/h sebességre csillapítják többek között.
Szerző(k): Balatoni LillaEgy friss elemzés szerint rendületlen a magyarok igénye az elektromos autók iránt.
Szerző(k): Balatoni LillaA második kerület külső részén található építmény tervezője, a Zsuffa és Kalmár Építész Műterem jelentősen túlszárnyalták az alapvető elképzelést.
Szerző(k): Kiffer AnnaMagyarországon még mindig tartja magát egy idejétmúlt szemlélet, miszerint az építészeti tervezésben azonos kézben kell tartani az esztétikai és a műszaki szempontokat. Csakhogy a fejlettebb építéstechnológiával rendelkező országokban ezt a metódust szinte már egyáltalán nem alkalmazzák.
Szerző(k): S. A. S.