Gőzerővel készül a hazai söripar a kötelező visszaváltási díjas termékek rendszere, a DRS július 1-jei éles startjára. Az iparági szereplők szerint a MOHU által létrehozott és a kereskedőkkel közösen üzemeltetett visszaváltási rendszer el tudja majd érni a kitűzött célt, az italcsomagolások magas színtű, teljes kiépítettségében 90 százalékot is meghaladó mértékű visszagyűjtését. Ezzel megvalósul a szektorban a körforgásos gazdaság. A háttérben zajló munkáról nyilatkozott a Dreher, a Heineken Hungária és a Borsodi is.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsAz amerikaiak egy dolgot biztosan tudnak: az ünnep egy újabb ok az ivásra. Hogy mit is jelent a május 5-hez kapcsolódó alkoholfogyasztás, abban már kevésbé biztosak.
Szerző(k): V. G.Hatalmas árkülönbségek vannak az európai sörárakban, ám áll a tétel: spórolni a kontinens keleti felén, és leginkább a Balkánon lehet.
Szerző(k): H. Sz.Mere néven nyitna Magyarországon is üzleteket az orosz Szvetofor kiskereskedelmi lánc. A főként élelmiszereket és mindennapi használati cikkeket árusító, olcsóságáról híres „fapados” áruház három éven belül 200 üzletben szeretne 700 millió eurós forgalmat elérni hazákban. Többek között azzal, hogy húsz százalékkal alámegy a versenytársaknak. De mégis hogyan lehetséges ez, és egyáltalán mi ez a Mere, honnan jön és hova megy?
Szerző(k): Hercsel Adél