szépségápolás

05.
25.
15:19
Nem hatották meg a pofonok, megállíthatatlan a Chanel

Nem hatották meg a pofonok, megállíthatatlan a Chanel

Négyszer emeltek árat a pandémia ideje alatt, mindeközben dollármilliárdokat költöttek reklámokra, de még mindig a fizikai boltok erejében hisznek. A Chanel több mint 50 százalékkal növelte teljesítményét és további nagyszabású beruházásokat tervez az idei évben.

Szerző(k): Tér Diána
04.
12.
17:35
A járvány után az ukrajnai háború miatt is bajban vannak a kozmetikai gyártók

A járvány után az ukrajnai háború miatt is bajban vannak a kozmetikai gyártók

Az élelmiszeripar után már az európai kozmetikai ágazatban is érzékelik a gyártók az ukrajnai háború hatásait, hiszen a termékeik előállítása során eddig Ukrajnából származó gabonákat használtak. A nyersanyaghiány miatt az árak is emelkednek, melyet hamarosan a fogyasztók fognak megfizetni.

Szerző(k): Ambrus-Nagy Boglárka
03.
09.
13:15

A L'Oréal is bezárja standjait Oroszországban

A világ legnagyobb kozmetikai óriása, a L'Oréal szerdán úgy döntött, követi a H&M-t, a Zarát és az Ikeát és ideiglenesen bezárja üzleteit, de az oroszországi áruházakban közvetlenül működő standjait is. A vállalat emellett beszünteti az e-kereskedelmi szolgáltatásokat - írja a BBC.

Szerző(k): Tér Diána
02.
07.
07:08
A magyar divatiparnak is gyorsan fel kellett vennie a fonalat

A magyar divatiparnak is gyorsan fel kellett vennie a fonalat

Számtalan kihívással nézett szembe a divatipar a koronavírus-járvány elterjedése óta. Amellett, hogy anyaghiány, globális ellátási problémák és utazási korlátozások nehezítették a gyártást, a turizmus soha nem látott módon szakadt be. Az Ázsiából Európába és az Egyesült Államokba áramló divatturizmus szinte megszűnt, és a fókusz átterelődött a fizikai boltokról a webshopokra.

Szerző(k): Tér Diána
12.
17.
14:43
A magyar szépségipart sem kímélte a pandémia

A magyar szépségipart sem kímélte a pandémia

Online csatornákon keresztül próbálták elérni a fogyasztókat a világjárvány alatt a szépségipari vállalatok és termékkínálatukat is a karanténhoz és a bezártsághoz igazították. A vásárlók emellett nyitottak lettek az új, innovatív technológián alapuló fogyasztói élményekre is - derül ki a McKinsey&Company felméréséből.

Szerző(k): Tér Diána
11.
02.
16:39
Újabb cég terveit borítja az elhúzódó járvány

Újabb cég terveit borítja az elhúzódó járvány

Egyre kevésbé nyúlnak alapozóhoz és rúzshoz a latin-amerikai és a kínai nők, ezért megcsappantak az Estée Lauder eladásai.

Szerző(k): Tér Diána
06.
09.
11:00
Újabb üzleti kapcsolatot találtak az MNB és a Matolcsy-család körül

Újabb üzleti kapcsolatot találtak az MNB és a Matolcsy-család körül

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) elnökének menye megvásárolt egy ingatlanos céget és vele egy luxuslakást annak a Somlai Bálintnak az érdekeltségétől, akinek másik vállalkozása 54 milliárd forintért felújíthatja az MNB Szabadság téri épületét - értesült a 24.hu. Ebben a XIII. kerületi panorámás ingatlanban korábban éppen Matolcsy Ádám és felesége lakott.

Szerző(k): Domokos Erika
03.
10.
09:03
Nagy a baj a szépségápolásban is

Nagy a baj a szépségápolásban is

Nagy pusztítást végzett a koronavírus-járvánnyal járó gazdasági válság a szépségipari vállalkozások körében, főként a néhány fős mikrocégek kerültek bajba.

Szerző(k): Komócsin Sándor
02.
13.
09:39
A maszkok kikezdték a sminkpiacot is

A maszkok kikezdték a sminkpiacot is

A közösségi távolságtartás miatt továbbra is alacsony a kozmetikumok és az illatszerek iránti keresletet, emiatt pedig az ilyen témájú hirdetés is kevesebb.

Szerző(k): Szabó Dániel