szakértő

06.
27.
08:49
A Titan utasai aláírták, hogy meghalhatnak

A Titan utasai aláírták, hogy meghalhatnak

2040-re a Titanic roncsai valósággal puzzle-darabokra esnek szét, de most sem láthattak sokat a szétrobban Titan merülőhajó utasai. Egyetlen ablak szolgált a közvetlen vizuális észlelés céljára, de több mint 3800 méteres mélységben, ahol a Titanic roncsai fekszenek, zéró látótávolság van. Ha nem lennének lámpák, illetve mesterséges fényforrások a merülőeszközön, semmit nem lehetne látni.

Szerző(k): Economx
06.
12.
07:54
Verhetetlen a Balaton és a tengerpartok, de trendik maradtak az őrségi kispanziók is

Verhetetlen a Balaton és a tengerpartok, de trendik maradtak az őrségi kispanziók is

A múlt év október–novemberében még attól lehetett tartani, hogy a „rezsidémon” elviszi a 2023-as nyaralási szezont, most azonban úgy tűnik, akár a 2019-es év is túlszárnyalható, bár nyilván sok minden függ az orosz–ukrán konfliktustól, vagy attól, hogy felüti-e a fejét egy újabb járvány.

Szerző(k): Economx
05.
09.
17:47
Emelkedett a BUX miközben az OTP-re figyelt

Emelkedett a BUX miközben az OTP-re figyelt

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 102,55 pontos, 0,22 százalékos emelkedéssel, 46 741,15 ponton zárt kedden. A részvénypiac forgalma 8,1 milliárd forint volt, a vezető részvények vegyesen teljesítettek az előző napi záráshoz képest.

Szerző(k): Economx
05.
08.
12:47
A varjak nem olyan rosszak, mint gondoljuk, csak rossz a renoméjuk

A varjak nem olyan rosszak, mint gondoljuk, csak rossz a renoméjuk

Manapság nem ritka esemény, hogy lakott területen hatalmas fekete varjakkal találjuk szembe magunkat. Bár ezek a madarak olykor nagy félelmet kelthetnek, vagy akár támadásra is vetemedhetnek, a szakértő mégis más szemszögből közelíti a jelenséget.

Szerző(k): Eisenkrammer Nóra
05.
06.
13:17
Nem kell lenyelni a békát: a jogvédelmi biztosítás kátyúkárnál fedezi a pereskedés költségét

Nem kell lenyelni a békát: a jogvédelmi biztosítás kátyúkárnál fedezi a pereskedés költségét

Ha közútkezelő nem hajlandó elismerni a kátyúkárért való felelősségét, a hazai károsultak túlnyomó része legyint, lenyeli a békát, nem kezd hosszadalmas, költséges pereskedésbe. Más a helyzet, ha rendelkezik jogvédelmi biztosítással – utóbbit nem szabad összekeverni a kátyúkár biztosítással.

Szerző(k): Drávucz Péter
05.
03.
18:11
Hasított a részvénypiac, de ha nem jön jó hír, korrekció lesz ennek a vége

Hasított a részvénypiac, de ha nem jön jó hír, korrekció lesz ennek a vége

Felfelé tartanak az európai tőzsdék is.

Szerző(k): Economx
02.
17.
18:41
Miért mondhatta ezt Orbán Viktor ennyi ember előtt? - videó

Miért mondhatta ezt Orbán Viktor ennyi ember előtt? - videó

Szakértőkkel járjuk körbe a miniszterelnöki évértékelőt. Kövessen minket élőben a közösségi oldalunkon, vagy itt a weben a beszéd után.

Szerző(k): Economx
01.
26.
08:10
Hatalmas pusztításokról számolt be a K&H, már 1400 bejelentés érkezett

Hatalmas pusztításokról számolt be a K&H, már 1400 bejelentés érkezett

Az időjárás az idén már januárban komoly károkat okozott a magyar lakóingatlanokban – közölte a K&H.

Szerző(k): Németh Tamás
12.
29.
17:15
Merre tovább biztosítási piac? Maradt még potenciál az ágazatban

Merre tovább biztosítási piac? Maradt még potenciál az ágazatban

Az elmúlt bő 20 évben 3,1 milliárd forintról 25,3 milliárd forintra növekedett a hazai biztosítók egészség- és betegségbiztosítási díjbevétele. Hogy mi történt ez idő alatt az ágazatban, a mögöttes okokról, valamint arról, hogy merre mehet tovább az ágazat, Szlankó Annát, a KPMG menedzserét kérdeztük, aki a Napi.hu-nak elmondta, hogy a bevételnövekedés még a GDP-bővülést is alaposan meghaladta. Az egészségbiztosítási szakértő szerint a piac növekedési potenciálja az elmúlt évek adatai és a teljes piac fényében nagynak mondható, de a további növekedés nemcsak a kereslet függvénye.

Szerző(k): Károly Gábor
12.
05.
17:30
Egyre csak öregszik a hazai autópark

Egyre csak öregszik a hazai autópark

Manapság átlagosan 15 évesnél idősebb autója van a családoknak, valamivel több mint 30 évvel azelőtt még csak 9 év volt az áltagéletkora a használt autóknak. Szakemberek szerint ösztönözni kellene a járműpark fiatalítását.

Szerző(k): Koncsek Rita