sajátmárka

11.
12.
11:59
Kiszúrtak a Lidllel a lengyelek

Kiszúrtak a Lidllel a lengyelek

A Lidl kénytelen volt visszavonni egyik akcióját Lengyelországban, mert a furfangos vevők visszaéltek az abban foglalt lehetőséggel, nevezetesen azzal, hogy visszavihették a kicsomagolt, félig elfogyasztott terméket, ha nem voltak azzal elégedettek.

Szerző(k): Barabás Júlia
08.
25.
09:40
Sajátmárkás készülékkel erősít a Vodafone

Sajátmárkás készülékkel erősít a Vodafone

Egy új okostelefonnal és két új tablettel bővült a Vodafone június elején bemutatott hetes sorozatú sajátmárkás készülékcsaládja.

Szerző(k): Economx
07.
12.
09:35
Ezzel jó lóra tettek a kereskedelmi láncok

Ezzel jó lóra tettek a kereskedelmi láncok

A GfK évente készülő Kereskedelmi Márkák Analízisének legfrissebb adatai szerint a tavalyi évben ötéves stagnálás után enyhén, de emelkedett a kereskedelmi láncok saját márkáinak piaci részaránya. E márkák legfőbb bázisául a diszkontok, drogériák és a szupermarketek szolgálnak.

Szerző(k): Economx
07.
19.
20:00
Kiderült a Tesco ásványvizek titka - ezt nézze meg!

Kiderült a Tesco ásványvizek titka - ezt nézze meg!

A hazai Tesco sajátmárkás ásványvizeit, üdítőit és energiaitalait gyártó Aqua Aquarius Kft. albertirsai gyárában jártunk: megnéztük, hogyan lesz a műanyaggranulátumból kész PET-palack, majd ezeket hogyan töltik meg, címkézik, csomagolják és szállítják tovább.

Szerző(k): Economx
07.
16.
16:38
Nem fogja elhinni, mi lesz a Tesco PET-palackjaival

Nem fogja elhinni, mi lesz a Tesco PET-palackjaival

A Tescókban összegyűjtött PET-palackokból nem polárpulóver lesz valahol Kínában, hanem egy új magyarországi üzemben újrafelhasználják és megint ásványvizes, üdítős palackokat gyártanak belőlük, jórészt szintén a Tesco termékei számára.

Szerző(k): Economx
06.
30.
11:44
Így erősödnek a Tesco, Lidl és a többiek saját márkái

Így erősödnek a Tesco, Lidl és a többiek saját márkái

Magyarországon a kereskedelmi márkás (azaz a sajátmárkás) termékek értékbeli súlya a napi fogyasztási cikkek piacán 2014-ben 23 százalék volt - derül ki a GfK friss kutatásából.

Szerző(k): Economx
12.
29.
14:58
Egyre jobban szeretjük a Tesco, Lidl és társaik saját termékeit

Egyre jobban szeretjük a Tesco, Lidl és társaik saját termékeit

A kereskedelmi láncok saját márkás termékeinek piaca Nyugat-Európában a legfejlettebb, ahol a vásárlók a csomagolt napi fogyasztási cikkek vásárlásánál nagyjából minden harmadik eurót kereskedelmi márkás árukra költik - derül ki a Nielsen legfrissebb felméréséből.

Szerző(k): MTI
09.
09.
16:02
Komoly változás jön a Tescókban Magyarországon

Komoly változás jön a Tescókban Magyarországon

Nevet vált az áruházlánc egyik legnépszerűbb márkája, illetve bevezették azt a szolgáltatást, hogy amennyiben nem tetszett valamelyik saját márkás termék, vissza lehet kérni a vételárát.

Szerző(k): Economx
06.
27.
09:52
Kiderült a titok - így készülnek a Tesco-termékek

Kiderült a titok - így készülnek a Tesco-termékek

A közismert márkákkal összevetve a fogyasztók is tesztelik a Tesco saját márkás termékeit, amelyeknek aztán szigorú minőségbiztosítási paramétereknek kell megfelelniük. Pozitív vásárlói teszteredmény nélkül egyetlen termék sem kerülhet az áruházakba – mondta Lőw Laura, a Tesco-Global Áruházak Zrt. saját márkáért felelős vezetője.

Szerző(k): Economx
07.
03.
06:17
Saját márkákkal szárnyalnak a diszkontok

Saját márkákkal szárnyalnak a diszkontok

Továbbra is a diszkontok a legerősebbek a saját márkás termékek forgalmazásában. Leginkább fagyasztott és konzerv élelmiszert, állateledelt és tejterméket veszünk saját márkásat.

Szerző(k): Hőnyi Gyula