A Lidl Magyarország 2019-ben jelentette be, hogy 2025-ig saját márkás termékei esetében átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. Az intézkedésnek köszönhetően az optimalizált termékeket vizsgálva elmondható, hogy a 2019-es gazdasági évben az áruházlánc közel 18 tonna sóval és több mint 196 tonna cukorral kevesebbet használt fel.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMegvásárolta a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. a Zimbo Perbál Húsipari Termelő Kft. üzemét, amelyet tovább modernizál - közölte a Spar az MTI-vel. A tranzakció részletei nem nyilvánosak.
Szerző(k): Domokos ErikaÚjabb 5,5 tonnával csökkenti műanyag-felhasználását a Spar azzal, hogy több sajátmárkás termékére decembertől nem tesz műanyagfedelet - közölte a cég az MTI-vel hétfőn.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz áruházlánc célja, hogy 2020 végéig eltávolítsa a nehezen újrahasznosítható anyagokat sajátmárkás termékeinek csomagolásából, 2025-re pedig 100 százalékban újrahasznosíthatóvá, vagy újrafelhasználhatóvá tegye ezeket. A döntés már most számos termékkört érinteni fog.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Spar az egészséges életmód népszerűsítése és lehetővé tétele végett a saját előállítású termékcsaládjában jelentősen mérsékeli a hozzáadott cukor mennyiségét, még az idei évben. A Kevesebb cukor - több vitalitás! elnevezésű kampánya mellett a pékáruk sótartalmának csökkentését is tervezi a lánc - írják közleményükben.
Szerző(k): Szabó DánielA lengyel kormány úgy akarja segíteni a hazai gyártású termékek értékesítését az áruházakban, hogy megnehezíti a hipermarketláncoknak saját márkás termékeik futtatását.
Szerző(k): Barabás JúliaSchobert Norbert egykori fitneszedző ma már motivációs trénernek és üzletembernek tartja magát, aki nem csak új dobásáról, hanem álmatlanságáról és nagy tőzsdei bukásáról is nyilatkozott a Forbes-nak. Schobert szerint nem ő, hanem a Buda-Cash találta ki, hogy vigye tőzsdére a cégét és egy külföldi sztárral reklámozza azt, sőt a bukásának is a brókercég volt az oka.
Szerző(k): Domokos ErikaMagyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák - közölte az MTI-vel a Nielsen piackutató kedden.
Szerző(k): K. Kiss GergelyKét sajátmárkás szupermarket termék is a dobogóra került a Tudatos Vásárlók Egyesülete 27 málnaszörpöt vizsgáló tesztjében, amelyben nézték a termékek gyümölcs- és málnatartalmát, adalékanyagait, csomagolását és származási helyét.
Szerző(k): Dzindzisz Sztefan