ruházat

01.
17.
19:02
A gázt lecsavarjuk, a villanyt lekapcsoljuk, de a húsról nem mondunk le

A gázt lecsavarjuk, a villanyt lekapcsoljuk, de a húsról nem mondunk le

Csaknem az egész magyar társadalom szeretne környezetbarátabb módon élni a következő egy évben, a húsevés csökkentésére viszont messze nincs akkora nyitottság – derül ki egy friss kutatásból.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
01.
09.
15:14
Trapper-lázban égő papucsrockerek vadnyugati hajviselettel

Trapper-lázban égő papucsrockerek vadnyugati hajviselettel

A mai napig fel tudunk úgy öltözni, hogy lábunkon egy elnyűhetetlen Alföldi papucs legyen, nadrágként Trapper farmert viseljünk, felsőtestünket pedig egy Tisza kapucnis pulóver tartsa melegen. De hogyan is indultak el ezek a hazai márkák, és mitől is lettek ennyire népszerűek? Kádár Jánosra pedig miképpen hatott a farmerláz?

Szerző(k): Horváth Tibor
12.
25.
08:21
Komolynak mondott panaszok merültek fel az afgán nők öltözködésével kapcsolatban

Komolynak mondott panaszok merültek fel az afgán nők öltözködésével kapcsolatban

A tálibok megtiltották, hogy a nők civil szervezeteknek dolgozzanak Afganisztánban.

Szerző(k): Economx
12.
19.
18:48
NAV: Ruha- és parfümhamisítványokkal teli kamiont foglaltak le

NAV: Ruha- és parfümhamisítványokkal teli kamiont foglaltak le

Törökországból, gyakorlott csempészek kamionszámra hozták Magyarországra világszerte jól ismert divatmárkájú ruhák és parfümök hamisított utánzatait, majd piacokon és üzletekben értékesítették őket. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kommandósai és nyomozói az egyik, csaknem egymilliárd forintos szállítmány átrakodása közben tetten érték az elkövetőket.

Szerző(k): Horváth Tibor
12.
06.
07:45
6600 forintos zoknit kapnak az  Országgyűlési Őrség tagjai

6600 forintos zoknit kapnak az Országgyűlési Őrség tagjai

Folyamatosan frissül az Országgyűlési Őrség gardróbja: a ruházat pótlására még 2020-ban kötött, eredetileg idén szeptemberben lejáró szerződést nemrég egy évvel meghosszabbították, a tervezettnél lassabb amortizáció miatt a beszerzendő ruhadarabok számát is módosították - szúrta ki a hvg.hu.

Szerző(k): Economx
11.
29.
12:40
Már a Greenpeace is beleállt a botrányos ruhamárkába

Már a Greenpeace is beleállt a botrányos ruhamárkába

A Greenpeace Németország néhány nappal ezelőtti jelentéséből kiderült, a botrányos és olcsó fast-fashion márka, a SHEIN üzleti modellje veszélyes vegyi anyagokra és a környezetrombolásra épül.

Szerző(k): Gáll Anna
11.
26.
10:20
Az Aldi rápörgött a Lidl poénjára

Az Aldi rápörgött a Lidl poénjára

Szokatlan termékekkel jön az Aldi: a boltlánc tovább bővíti a saját logójával ellátott ruhakollekcióját. Az Aldi Originals névre hallgató termékek között van zokni és sportpulóver is. A boltlánc azután lépett, hogy a konkurens Lidl kék-sárga színekben pompázó, eredetileg viccnek induló tornacipője kultikus darab lett.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
24.
07:06
Itt az újabb válság: a ruhaipar készül belefulladni saját termékeibe

Itt az újabb válság: a ruhaipar készül belefulladni saját termékeibe

Kezdődött a koronavírus-járvány miatt szétszakadt beszállítói láncokkal, folytatódott az energia- és élelmezési válsággal, amit súlyosbított az Ukrajnában dúló háború, majd mindennek nyomán égbe szökött az élelmiszer-infláció. A rezsi és az élelmiszer megvásárlása elnyeli a fogyasztók pénzét, ami immáron elvezetett egy újabb válsághoz, mégpedig a világ ruházati iparának kríziséhez.

Szerző(k): Komócsin Sándor
11.
04.
16:07
Cipőre és táskára költ a magyar

Cipőre és táskára költ a magyar

A férfi, női és gyerekcipők is a legkeresettebb termékek a Zalando magyarországi platformján, a cég fél éve jelent meg a magyar piacon. A vállalat globális szinten vegyes eredménnyel zárta a harmadik negyedévet: nőtt ugyan a bevétele éves összevetésben, de csak kismértékben, azt azonban határozottan jó hírként könyvelhetik el, hogy vásárlóik száma meghaladta az 50 milliót.

Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn
10.
31.
11:55
Rezsisztárok születtek a boltokban

Rezsisztárok születtek a boltokban

Az energiaárak emelkedése első látásra meglepő, valójában azonban logikus területen is jelentős változást hozott. Egyre többen vásárolnak meleg, termoruhákat köntösöket és papucsokat, hogy a lakásokban ne fázzanak az alacsonyabb hőmérséklet mellett. Egy brit áruházlánc szerint a vásárlók jóval hamarabb kezdtek el betárazni olyan termékekből mint a kesztyűk vagy az eddig leginkább viccként vásárolt otthoni kezeslábasok. A Buksza összellításából kiderül az is, hogy a magyar boltokban még nincs termoőrület, részben azért, mert a szezon még csak most indul, de a sparos paplanok rákapcsoltak.

Szerző(k): Csernátony Csaba