A Rossmann több mint 80 millió forint karácsonyi bónusszal jutalmazza munkatársait, a drogérialánc egységes extra juttatásban részesíti az üzleteiben, raktáraiban, illetve az irodában dolgozó munkavállalóit.
Szerző(k): Szász PéterOnline csatornákon keresztül próbálták elérni a fogyasztókat a világjárvány alatt a szépségipari vállalatok és termékkínálatukat is a karanténhoz és a bezártsághoz igazították. A vásárlók emellett nyitottak lettek az új, innovatív technológián alapuló fogyasztói élményekre is - derül ki a McKinsey&Company felméréséből.
Szerző(k): Tér DiánaTöbb mint 100 millió forintot fizet ki a Rossmann az oltást felvevő dolgozóinak.
Szerző(k): Tér DiánaA fővároshoz közeli Nagykovácsiban nyit új üzletet a drogérialánc.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgyre több helyen elérhetőek a drogéria üzletei és új online szolgáltatása. A cég árbevétele is nőtt az elmúlt években és idén is a trend folytatódására számítanak. Több megyeszékhelyen és nagy városban nyitnak új üzleteket.
Szerző(k): Szabó DánielA Vízangyal kozmetikai termékek 2021 júniusától elérhetőek a drogériák polcain. A termékek több mint három éven át tartó, mintegy 300 millió forintos fejlesztését Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvizet hazai piacvezetővé tevő üzletember vezette.
Szerző(k): Domokos ErikaApró előnnyel vezet a dm a Rossmann előtt a magyar vásárlók körében, ám a nők inkább az utóbbit favorizálják - derül ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból.
Szerző(k): Csernátony CsabaA drogérialánc tavalyi bevételeivel benevezett a 100 milliárdos ligába.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát több, mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal, az immár közös, magyar központú cégcsoportként működő eMAG-Extreme Digital végzett. Érdekes, hogy az alig több mint egyéves kereskedő kifli.hu az FMCG-lista második helyét szerezte meg.
Szerző(k): Molnár Csaba