Az Aldi nemzetközi terjeszkedése szempontjából nehéz terep az Egyesült Államok kőkemény áruházi piaca, ám úgy tűnik, az infláció a diszkontlánc kezére játszik. A feladat a vásárlók megtartása az áremelkedés szelídülése után is.
Szerző(k): Komócsin Sándor, Csernátony CsabaEgyre többen keresik az olcsóbb fűtési megoldásokkal rendelkező, takarékosabb lakóingatlanokat. Emiatt már címkével jelöli az ingatlan.com azokat a hirdetéseket, ahol az ingatlan fogyasztása az átlag alatt van, tehát a kedvezményes rezsidíjak vonatkoznak rá.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonLeggyakrabban Hollandiát, Ausztriát, Németországot, Dániát, az Egyesült Királyságot választják a magyar diákok, akik a Kiwi.com felmérése szerint feltűnően sokan vannak. A repjegyfoglaló oldalon a 18-25 éves korosztály nagy része már csak oda vett jegyet az ősszel.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonA francia Carrefour áruházlánc vezérigazgatója úgy véli, hogy a vásárlók új magatartása, miszerint mindenekelőtt az árat nézik, mielőtt valamit betesznek a kosarukba, tartós lesz, amihez a termelőknek és a kiskereskedőknek is alkalmazkodniuk kell.
Szerző(k): Komócsin SándorMíg a korábbi években inkább augusztusban és szeptember elején költötték a legtöbbet iskolaszerek beszerzésére az eMAG-nál, idén júliusban is volt egy csúcs. A klasszikus tanszerek mellett júniusban a tabletek, júliusban a laptopok eladása is kilőtt.
Szerző(k): Koncsek RitaA nyugati világ országai az orosz-ukrán háború nyomán éppen most bánják meg, hogy a hidegháború vége után ellustulva nem fordítottak kellő összegeket védelmük erősítésére. Hasonló helyzetbe kerülhetnek azzal, hogy elmulasztották kihasználni fejlesztésekre azt a helyzetet, hogy elmúlt két évtizedben olcsó volt a pénz a világ pénzügyi rendszerében.
Szerző(k): Komócsin SándorMagyarországon nem voltak olyan problémák a cseresznyeszezonban, mint Nyugat-Európában, az időjárás is kegyes volt a terméshez. Az árak most a szezon felénél csökkenni is kezdtek.
Szerző(k): Szabó DánielFilléres havi bérlettel igyekszik a tömegközlekedésre csábítani a német kormány.
Szerző(k): Domokos LászlóAz áremelkedés miatt változnak a fogyasztók vásárlási szokásai, egyre többen spórolnak és váltanak olcsóbb termékekre, egyebek mellett ruházati cikkekre és kozmetikumokra költenek kevesebbet - derül ki az EY legfrissebb nemzetközi felmérésből az MTI szerint.
Szerző(k): Szabó Dániel