A televíziózás nincs leáldozóban, legalábbis ezt mutatja az NMHH friss felmérése. A megkérdezettek a nyomtatott sajtóról voltak a ...
Ma már a digitális rezsi mindenkit érint kisebb vagy nagyobb mértékben, különösen igaz ez a fiatalokra, diákokra. Ezért a K&H szer ...
Az elmúlt egy évtizedben gyökeresen átalakultak a magyarok internetezési szokásai, a pandémia hatására repülőrajtot vett a digital ...
A tévés produkciók gyártási költsége nőtt, ezért meghatározóvá váltak az ismétlések.
Szerző(k): EconomxEgy sima napon akár négy órán át is görgethetik mobilos alkalmazásaikat a fiatalok. Egy felmérés azt is feltárta, hogy milyen platformok érdeklik őket a legjobban.
Szerző(k): G. É.A kormányzat betiltaná az alkoholtartalmú termékek reklámját az iskolák és a kórházak közelében. Azonban az továbbra sem teljesen világos, hogy mit lehet és mi az, ami tiltott.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) összegyűjtötte a leggyakoribb módszereket, amelyekkel a Black Friday-akciók mögé rejtőző bűnözők lépre csalják az áldozataikat.
Szerző(k): Gulyás Ábel