nielsen

07.
23.
13:56
Koronavírus: emiatt sokan pórul jártak

Koronavírus: emiatt sokan pórul jártak

A koronavírus-járvány hatására 2019 utolsó negyedévéhez képest globálisan 14 pontot zuhant a fogyasztók bizalma világszerte: 107-ről 92-re esett vissza; Európában 74 ponton állt 2020 második negyedévében. A magyar mutató 11 pontos eséssel 66 pontra süllyedt - derült ki a Conference Board Nielsennel közös, 54 ország bevonásával készült online fogyasztói bizalmi indexéből.

Szerző(k): Domokos László
07.
15.
10:31
Milliárdokkal küzdenek a női szőrzet ellen

Milliárdokkal küzdenek a női szőrzet ellen

A magyarok 2019 júniusa és 2020 májusa között a női szőrtelenítőkre 1,615 milliárd forintot költöttek, ez értékben 12 százalékkal, mennyiségben pedig 4 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál - adta hírül a Nielsen.

Szerző(k): Domokos László
04.
28.
12:15
Out of the Box: Néznénk a műsort, de nincs hirdető? Mi lesz a tévékkel, a médiával?

Out of the Box: Néznénk a műsort, de nincs hirdető? Mi lesz a tévékkel, a médiával?

Új, online beszélgetéssorozatunkban ma 14 órától Incze Kinga, Szücs László és Vörös Csilla véleményét ismerhetjük meg, hogy mi lesz a kreatív iparral és a médiával. Mi a helyzet most, amikor a tévét sokan nézik, de a hirdetőknek nincs pénzük. Mi történik a műsorgyártókkal? Mi lesz a reklámköltéssel? Az Out of the Box virtuális eseményein választ keresünk arra a rengeteg kérdésre, amit a példátlan jelenlegi helyzet felvet.

Szerző(k): Szabó Dániel
04.
18.
09:17
Pesszimisták a lengyelek: oda a vakáció

Pesszimisták a lengyelek: oda a vakáció

A lengyelek pesszimisták, ha arról kérdezik őket, hogy el tudnak-e idén menni valahova vakációzni, ám optimisták a koronavírus-járvány hosszával kapcsolatban: még fél évig számítanak arra, hogy ez fogja uralni az életüket.

Szerző(k): Barabás Júlia
03.
27.
15:27
Járványkamra: erre mentek el vagyonok

Járványkamra: erre mentek el vagyonok

Egy hét alatt 57 milliárdos forgalmat könyvelhettek el a kiskereskedelmi láncok a járvány felfutását követően, ez közel 50 százalékos értékbeli emelkedés az előző év azonos időszakához képest. A 11. hét nyertese a háztartási papíráru, azon belül a vécépapír volt, amelyből mintegy 150 százalékkal több fogyott, közel 1,8 milliárd forint értékben.

Szerző(k): Rácz Gergő
03.
10.
10:02
Koronavírus: őrült felvásárlásba kezdtek a magyarok - itt vannak a friss számok

Koronavírus: őrült felvásárlásba kezdtek a magyarok - itt vannak a friss számok

Látványosan, 25 százalékkal megugrott a nemzetközi kiskereskedelmi láncok értékbeli forgalma a Covid-19 koronavírus-félelmek hatására 2020. február 24. és március 1. között. Az élelmiszerek között tarolt a cukor, a liszt és a száraztészta - derült ki a Nielsen összesítéséből.

Szerző(k): Domokos László
03.
06.
11:51
Sokaknak nem marad pénze a hó végére - mire megy el?

Sokaknak nem marad pénze a hó végére - mire megy el?

A magyar nők számottevően pesszimistábbak a férfiaknál, borúsabban látják a munkahelyi és személyes pénzügyi kilátásaikat, és vásárlási hajlandóságuk messze elmarad a férfiakétól. Emellett 2019 utolsó negyedévében a magyar nők egyharmada nyilatkozott úgy, hogy hó végén nem marad szabadon elkölthető pénze, szemben a férfiak 25 százalékával - derült ki a The Conference Board és Nielsen közös, globális fogyasztói bizalmi indexéből.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
01.
16.
12:19
Kiderült a magyarok januári vásárlási titka

Kiderült a magyarok januári vásárlási titka

Két számjeggyel ugrik meg a fogyókúrás készítmények forgalma januárban: 2018 decemberéről 2019 januárjára értékben közel 50, mennyiségben pedig 30+ százalékkal fogyott több - derült ki a Nielsen modern kereskedelmi láncok szkennelt adatait regisztráló adatbázisából.

Szerző(k): Szabó Dániel
01.
16.
12:06
Ebben a tevékenységben nem lehet felülmúlni a 60 év felettieket

Ebben a tevékenységben nem lehet felülmúlni a 60 év felettieket

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2019 negyedik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 53 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők 5 óra 12 percet, míg a férfiak 4 óra 32 percet. Korcsoportok tekintetében az idősek vezetnek: a 60 év felettiek napi 7 és negyed órát tévéznek. A tévére szánt időnk 15,8 százalékát mozifilmek tették ki - írja a kreatív.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
12.
30.
08:39
Ha egész évben nem is esszük, szilveszterkor nem sajnáljuk rá a pénzt

Ha egész évben nem is esszük, szilveszterkor nem sajnáljuk rá a pénzt

Ugyan éves szinten visszaesett tavaly a virsli forgalma szilveszterkor, ettől még az óév végén esszük a legtöbb virslit és mustárt.

Szerző(k): Szabó Dániel