Megkönnyítenék a közösségi autók várakozását a kizárólag helyi lakosoknak fenntartott parkolókban. Akad, aki szerint ezeket nem ezért hozták létre.
Szerző(k): EconomxMiután a magyar kormány hiányszakmának minősítette a járművezetői szakmát, lehetőség nyílt a harmadik országbeli vendégmunkások munkába állításának.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaCsak úgy tudjuk megelőzni a halálos baleseteket, ha nem az emberek vezetnek, hanem a gépek, akik képesek akár egymással is kommunikálni az utakon – mondta Lepsényi István, a MÁV igazgatósági elnöke és a Magyar Hidrogéntechnológiai Szövetség elnöke. Úgy véli, a mobilitás és a hidrogén lesz az autóipar kulcsa a következő évtizedekben.
Szerző(k): Horváth Balázs1995 és 2021 között Magyarország 22,9 milliárd eurót fordított közúti fejlesztésekre, ezzel szemben vasúti fejlesztésekre csupán 9,95 milliárd euró jutott.
Szerző(k): Horváth TiborA 2023-as év egyértelműen a MÁV legnehezebb éve lesz, ám nagyon úgy tűnik, hogy jövőre ennél is rosszabb jön, ugyanis 2024-ben az idei 1047 milliárd helyett, mindössze 715 milliárdból gazdálkodhat a MÁV.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaKözel egy év alatt megduplázódott a közbringák használóinak száma, már közel 6 kölcsönözték ki őket. A szolgáltatást a Budapesti Közlekedési Központ folyamatosan bővíti.
Szerző(k): Zádori BenceMinden második magyar tízezer forint körüli összegből oldja meg a havi utazásait. A vidéken élők pedig a tömegközlekedés hiánya miatt gyakrabban használják az autóikat - derül ki a Pulzus kutatásából.
Szerző(k): EconomxJúlius 18-tól felújítják a Szilágyi Erzsébet fasor Küküllő utca és Júlia utca közötti szakaszát, emiatt változik a 91-es és 291-es buszok útvonala – tudatta a Budapesti Közlekedési Központ és a Budapest Közút közleményben pénteken.
Szerző(k): Németh TamásA belgák szeretnék fejleszteni a brüsszeli hasonló szolgáltatást, ehhez gyűjtenek Budapesten tapasztalatokat. A nemzetközi figyelem komoly szakmai elismerést jelent Budapestnek.
Szerző(k): Horváth Tibor