Megmentette a Közgép Zrt.-t a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) egy több százmilliós fizetési kötelezettségtől: a társaság konzorciuma az adóhatóság új telephelyének építésére tekintettel, tavasszal egy év haladékot kapott a vásárosnaményi Tisza-híd beruházásának befejezésére. A halasztással több mint félmilliárd forint kötbér megfizetését ússza meg a társaság - írta a Népszabadság.
Szerző(k): NAPIÚjra a Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) elé kerül az 43-as Makó és az országhatár közötti szakaszának építési pályázata, a kiírást egykor megtámadó osztrák Porr Bau GmbH ugyanis a napokban ismét a KDB-hez fordult, ugyanis a Porr által kezdeményezett jogi eljárás után a bíróság új eljárásra kötelezte a KDB-t.
Szerző(k): Diószegi JózsefMajdnem négymilliárd forintból alakítanak ki rendezvényteret, mélygarázst és folyóparti korzót a győri Dunakapu téren - írta a Kisalföld. A közbeszerzést egy olyan konzorcium nyerte, amelynek a Közgép is tagja.
Szerző(k): NAPI, MTIAz M3-as autópálya 49-es számú főút és Vásárosnamény közti, 11,9 kilométeres szakaszának építésére 2009 decembere óta nem talált kivitelezőt a NIF Zrt. A legutóbbi, a Közbeszerzési Döntőbizottság által megsemmisített közbeszerzésen csak a Közgép konzorciuma tett ajánlatot. Most új tendert hirdettek.
Szerző(k): Domokos ErikaMégis a Duna Aszfalt Kft. és nem a Közgép-konzorcium építheti az M43-as autópálya Makó és az országhatár közötti 23 kilométeres szakaszát. Információink szerint a Közbeszerzési Döntőbizottság (KD) a napokban elutasította a konzorcium eljárás ellen benyújtott jogorvoslati kérelmét.
Szerző(k): Diószegi JózsefA magyarországi top 200 vállalat tavaly 3000 milliárd forinttal tudta növelni árbevételét, a legnagyobb cég továbbra is a Mol és az Audi. Felgyorsult az elitvállalatok cseréje, egy év alatt 31 új cég került be a listába, míg az előző esztendőben csak 24 újonc volt.
Szerző(k): MTI-EcoElutasította a Közgép és a Magyar Aszfalt alkotta konzorcium jogorvoslati kérelmét a Közbeszerzési Döntőbizottság; a Marcalit elkerülő utat a Betonút cégcsoporthoz tartozó, veszteségesen tevékenykedő EuroAszfalt építheti 3,1 milliárd forintért.
Szerző(k): NAPI, MTIA Közgép elől a Duna Aszfalt elvitte a nagy beruházást, így ez utóbbi cég építheti meg a Makó-országhatár közötti autópálya szakaszt.
Szerző(k): Diószegi József