Egyre kisebb hangsúly kerül a gépjármű-felelősségbiztosítási kampányokra. Pont emiatt egyre több ügyfél fizet magasabb díjat az elérhető alacsonyabb díjnál. A Groupama kutatása szerint az ügyfelek 98 százaléka árérzékeny, ráadásul nem a jövedelmi helyzet meghatározó.
Szerző(k): Horváth BalázsJövőre megint jelentősen drágulnak a gépjárműbiztosítások – jelentette be Németország legnagyobb autós biztosítója, a HUK-Coburg, amely szerint azonban ezt nem kell elfogadni, hanem az éles piaci versenyben a november végi forduló előtt érdemes alaposan megnézni az új ajánlatokat.
Szerző(k): T. K.Éves összehasonlításban 10 százalékkal, 57 ezer forintra emelkedett a normál használatú személygépkocsik kötelező gépjármű-felelősségbiztosításának átlagos éves díja.
Szerző(k): S. V.Megugrott a cégek eredménye, igaz, még mindig csak fele az extraprofitadó előtti éveknek.
Szerző(k): T. E.Akár egy sima gépkocsi adás-vétel, akár egy biztosítóváltás miatt kell kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást kötnünk, célszerű tisztában lennünk az ezt szabályozó törvény részleteivel. Különben az idegeink és a pénzünk bánhatja.
Szerző(k): G. É.A korral nem haladó KRESZ szerint az e-roller segédmotoros kerékpárnak minősül, így lakott területen nem mehet a kerékpárúton.
Szerző(k): T. E.A statisztikai adatok egyértelműen alátámasztják, amit eddig is mindenki sejtett: a nagyobb teljesítményű autókkal tényleg gyakrabban okoznak másoknak kárt, és ezek értéke is nagyobb.
Szerző(k): G. É.Fontos határidő jár le az e-rollerek esetében, az igazolást keddtől mindenkitől kérhetik.
Szerző(k): G. É.Meglepő, de az eddigi szerződések csak 39 százalékát kötötték fővárosiak.
Szerző(k): Economx