influenszer

07.
21.
18:06
Tragédia lehet a játék vége: nálunk is terjednek a veszélyes online kihívások

Tragédia lehet a játék vége: nálunk is terjednek a veszélyes online kihívások

A nyugat-európai és egyesült államokbeli trendektől elmaradó mértékben, de már Magyarországon is találkozhatunk olyan kihívásokkal, amelyek gyermekek fizikai sérülését vagy akár halálát is okozhatják.

Szerző(k): Horváth Tibor
06.
27.
21:32
Ha elege van a reklámokból, most egy hatalmas változás jön

Ha elege van a reklámokból, most egy hatalmas változás jön

A hazai reklámszektorban új etikai kódex lép életbe hamarosan, az új rendelet szigorúbb szabályokat ír elő az egészséges testkép, az étrend-kiegészítők, a járművek és a kozmetikumok reklámozásánál is.

Szerző(k): Economx
06.
15.
17:59
Most egy bírósági döntés figyelmezteti a fehér fogú véleményvezéreket

Most egy bírósági döntés figyelmezteti a fehér fogú véleményvezéreket

Egy friss bírósági ítélet megerősítette a GVH 22 milliós bírságát, amit a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóira szabott ki. Mind az ítélet, mind a GVH a reklámozás tisztességére figyelmezteti a véleményvezéreket.

Szerző(k): Drávucz Péter
06.
15.
06:07
Két héten belül átlátható lesz az influenszerek reklámozása

Két héten belül átlátható lesz az influenszerek reklámozása

Június 30-án hatályba lép az új reklámetikai kódex, számos fontos újítással bír majd, az egyik vadonatúj szakasza: a „Reklámozás influenszerrel”. Helyretették, hogy miképp kell értelmezni az influenszereket és a velük történő üzleti együttműködéseket.

Szerző(k): Drávucz Péter
05.
07.
07:28
Már a TikTokot is behálózzák a reklámok

Már a TikTokot is behálózzák a reklámok

A tartalomgyártók a videómegosztót márkaépítési lehetőségként fogták fel, de időnként sajnálkoztak, hogy a platformon nincs lehetőségük közvetlenül bevételt generálni. Most ez megváltozik.

Szerző(k): Horváth Balázs
05.
04.
17:17
Új játékszabályok: teljesen átalakul a közösségi média

Új játékszabályok: teljesen átalakul a közösségi média

Elon Musk minden lépésével a Twitterből származó veszteségeket próbálja csökkenteni – mondta Dávid Ádám közösségimédia-szakértő a Napi.hu videó podcastjában. A Kiszervezett Marketing Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a Tesla-vezér minden erejével azon dolgozik, hogy nyereségessé, de legalább nullszaldóssá tudja tenni a Twittert, amelybe végül kényszerből szállt be. Szerinte a válság hatására a cégek egyértelműen kevesebbet fordítanak közösségimédia-marketingre, így csökken a hirdetési felületek ára.

Szerző(k): Gáll Csongor
04.
25.
11:59
Hasznos tipp a GVH-tól: nem létezik „extra biztonságos” sportfogadás

Hasznos tipp a GVH-tól: nem létezik „extra biztonságos” sportfogadás

A Sport & Tip sportfogadás-tanácsadó oldal megtévesztően reklámozta szolgáltatásait biztonságos pénzkereseti lehetőségként, számos ügynökséget és influenszert is milliós bírsággal sújtott a GVH.

Szerző(k): Horváth Tibor
04.
20.
18:51
10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

Már a 2010-es évek elején megjelentek az első influenszerek, akik fizetett hirdetéseket tettek ki a közösségi oldalakra csak, akkor még annyira gyerekcipőben járt a közösségimédia-marketingnek ez a területe, hogy szabályozás sem volt rá – hívta fel a figyelmet a Social Guru influenszer és marketing ügynökség vezetője a Napi.hu videó podcastjában. Szabó András „Csuti” hangsúlyozta, hogy az elmúlt 10 évben exponenciálisan növekedett az iparág, amiben dolgoznak, és ma már egyetlen márka sem engedheti meg magának, hogy a reklámstratégiájának ne legyen része egy influenszer-kampány, amiben egy, de sok esetben több személy képviseli a céget.

Szerző(k): Gáll Csongor
04.
10.
08:11
Leáldozóban a Kardashian-korszak?

Leáldozóban a Kardashian-korszak?

Az internetezők szerint a Kardashian-éra közel két évtizedes pályafutása után a végéhez közeledik. Nagyon sok pénzt veszthetnek, ha nem tudják megtartani a követőiket.

Szerző(k): Horváth Balázs
04.
05.
17:34
Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs