hazai_áru

04.
30.
10:32
Magyar eperként sózzák el az olcsó import gyümölcsöt

Magyar eperként sózzák el az olcsó import gyümölcsöt

Beindult az eperszezon, ami utcára csalta az alkalmi árusokat, akik a kilónként 1500-2000 forintért kínált, „mézédes” gyümölcsöt gyakran magyar eperként kínálják, de valójában vegyszerekkel tartósított, spanyol, olasz, görög szamócát adnak.

Szerző(k): Thurzó Katalin
03.
12.
16:32
Úgy visszük a hazait, mintha nem lenne holnap

Úgy visszük a hazait, mintha nem lenne holnap

Minden második vásárló a hazai termékeket teszi a kosarába, szerintük ez egyet jelent a biztonsággal.

Szerző(k): Horváth Balázs
03.
06.
15:59
Szívesebben fogyasztunk hazai élelmiszert, de ruházatból jó az olcsóbb külföldi is

Szívesebben fogyasztunk hazai élelmiszert, de ruházatból jó az olcsóbb külföldi is

A hazai fogyasztók nagy többségben előnyben részesítik a magyar élelmiszert, de a bútoroknál, ruházatnál és a kozmetikumoknál azonban más a helyzet.

Szerző(k): Eisenkrammer Nóra
11.
13.
09:47
Megtört a diószezon, egész Európában kevesebb termett

Megtört a diószezon, egész Európában kevesebb termett

Már most látszik, hogy a magasabb árak ellenére, a karácsonyi időszak közeledtével idehaza is nő a kereslet a dió iránt.

Szerző(k): Zádori Bence
11.
03.
17:18
Viszi a hazait a magyar, mintha nem lenne holnap

Viszi a hazait a magyar, mintha nem lenne holnap

A Magyar Termék védjegyes vállalkozások tavalyi éves összesített árbevétele már megközelítette a négyezer milliárd forintot, amely messze felülmúlja a korábbi várakozásokat.

Szerző(k): Horváth Balázs
05.
15.
17:42
Hungaricool: a győztesek már megvannak, de az igazi erőpróba csak most jön

Hungaricool: a győztesek már megvannak, de az igazi erőpróba csak most jön

Nem dőlhet még hátra a SPAR és a K&H Hungaricool termékverseny kilenc győztes hazai vállalkozása, az igazi erőpróba csak most jön: a cégeket és a termékeiket fel kell készíteni arra, hogy hosszú távon és elegendő mennyiségben elérhetők lehessenek az INTERSPAR üzletek polcain a vevők számára. A Hungaricool termékverseny győzteseit a SPAR és a K&H szakértői csapata mentorálja, és készíti fel arra a szintlépésre, amely elengedhetetlen ahhoz, hogy a kisvállalkozás egy nagy üzletlánc stabil beszállítója lehessen.

Szerző(k): Economx
03.
09.
13:44
30 százalékkal nőtt a magyar védjegyhasználók tábora

30 százalékkal nőtt a magyar védjegyhasználók tábora

A Magyar Termék védjegyrendszert használó cégek összárbevétele tavaly meghaladta a 2650 milliárd forintot – mondta a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője csütörtökön Budaörsön, ahol bejelentette azt is, hogy újraindul a cég Vedd a hazait! Védd a hazait! kampánya.

Szerző(k): Horváth Tibor