Az Európai Unióban jogi irányelv rendelkezik arról, hogy a nagy online platformoknak fizetniük kell az általuk felhasznált sajtótartalmakért, azonban a legtöbb tagállamban teljesen eltérően állnak a kérdéshez. Európán kívül is nagy a bizonytalanság.
Szerző(k): Vermes ÁdámA magyar közvélekedés szerint igen, ugyanakkor a kutatások épp ennek az ellenkezőjét bizonyítják. Ahogy az sem igaz, hogy az énmárka építés kizárólag a harsány és magamutogató karakterek versenypályája. Egy introvertált személy sokkal többre viheti, mint azok, akik nem értik a műfaj lényegét. De mi is a hatékony énmárka és hogyan kell felépíteni, majd jól működtetni? A téma elismert hazai szakértője, László Móni válaszolt az Economx kérdéseire, akinek Titkos hírnév, személyes énmárkaépítés introvertáltként című kötete a közelmúltban jelent meg.
Szerző(k): Hercsel AdélAz Európai Bizottság aggodalmát fejezi ki amiatt, hogy a Google és az Alphabet keresőfelületeiken előnyben részesítik saját szolgáltatásaikat.
Szerző(k): K. O.