e-kereskedelem

11.
04.
12:10
25 éves Budapest emblematikus bevásárlóközpontja. De mi történt a rendszerváltás óta a plázákkal?

25 éves Budapest emblematikus bevásárlóközpontja. De mi történt a rendszerváltás óta a plázákkal?

A Westend idén ünnepli huszonötödik születésnapját. Ennek apropóján megnéztük, hogy Magyarországon mikor épültek bevásárlóközpontok, és most végülis hányadik generációnál tartunk.

Szerző(k): Farkas Tibor
10.
14.
06:46
Hamis termékekkel árasztanak el minket, erre nagyon figyeljen

Hamis termékekkel árasztanak el minket, erre nagyon figyeljen

A hamisított termékek és az azokat árusító weboldalak ma már annyira fejlettek, hogy nem csoda, ha könnyen megtévesztik a gyanútlan vásárlókat.

Szerző(k): Rádi Balázs
10.
09.
18:11
A fogyasztóvédelmet is utolérte a központosítás

A fogyasztóvédelmet is utolérte a központosítás

Januártól létrejön a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH), amely minden, a fogyasztókat hátrányosan érintő kihívásra gyorsan kíván reagálni – jelentette be Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter.

Szerző(k): Zádori Bence
10.
04.
20:34
Betört a magyar piacra az Alza és az eMAG konkurenciája

Betört a magyar piacra az Alza és az eMAG konkurenciája

A hazai piacra is belépett a lengyel webáruházpiac, az Allegro, ahol több mint 150 millió ajánlat közül választhatnak a fogyasztók.

Szerző(k): Gulyas Ábel
10.
04.
12:41
A jövő könyvajánlója: Az AI tudja, melyik olvasmány fog elvarázsolni

A jövő könyvajánlója: Az AI tudja, melyik olvasmány fog elvarázsolni

AI alapú könyvajánló chatbotot fejlesztett a régió egyik legnagyobb kulturális webáruháza, a Bookline. A piacon egyedülálló megoldással hasonló élményt kapunk, mintha egy boltban kérnénk segítséget egy minden könyvet ismerő, kedves eladótól, aki azonnal előhúzza akár a leghátsó polcról is a számunkra tökéletes könyvet. A Bookline nem titkolt céllal a vásárlói élményt szeretné növelni új, innovatív megoldásával.

Szerző(k): Economx
09.
30.
13:41
Most tényleg kiderül, hogy Magyarország jobban teljesít-e

Most tényleg kiderül, hogy Magyarország jobban teljesít-e

Ha a magyar gazdaság újra érdemben növekedni akar, ahhoz szükség van a mostaninál dinamikusabb fogyasztásra is. Bár a kereskedelmi forgalom ma még nem számottevő része a digitális csatorna, a következő években, a várt újabb konjunktúraciklus idején a mainál jóval hangsúlyosabb lehet, ezért megvizsgáltuk régiós szemüvegen át, hol tartanak a hazai webáruházak. Megállapítható, hogy Magyarország e-kereskedelme versenyképes Kelet-Közép-Európában, de számos rivális – például Lengyelország, Csehország és Szlovénia – bizonyos mutatók tekintetében (úgy mint az online költés, az átlagkereset vagy a GDP) jobban teljesít. Amire leginkább építhetünk, az a jó pozíció az online vásárlók arányában és a webáruházak számában.

Szerző(k): Gyöngyösi Balázs
09.
18.
15:58
Ennyi volt, már a vásárlók szerint is vége a nyárnak

Ennyi volt, már a vásárlók szerint is vége a nyárnak

Az átmenet nélkül, júliusiról novemberivé váló időjárás a fogyasztókra is hatással volt: bő két hete még a gyerekszandál volt a trendi, most viszont az esőkabát.

Szerző(k): Zádori Bence
08.
28.
20:24
Nagyragadozó készül a magyar webáruházpiacra

Nagyragadozó készül a magyar webáruházpiacra

Még az idén megnyit a lengyel Allegro online piactere.

Szerző(k): T. E.
08.
27.
16:57
Nem ciki már a levetett kütyü, divatba jött a használt telefon

Nem ciki már a levetett kütyü, divatba jött a használt telefon

Két éve törtek be a magyar piacra, de mára már a startup létből kitört a román vállalkozás, mondta Blaumann Bence, a Rejoy.hu ügyvezető igazgatója.

Szerző(k): Koncsek Rita
06.
27.
18:34
Letarolná a hazai e-kereskedelmet az OTP

Letarolná a hazai e-kereskedelmet az OTP

Néhány hónappal a piacralépését követően nagyobb sebességre kapcsol a fizz.hu, az OTP online piactere: a bankcsoport leányvállalatának célja nem kevesebb, mint hogy néhány éven belül a hazai e-kereskedelem egyik meghatározó piacterévé váljon.

Szerző(k): Károly Gábor