Több változást is bejelentettek a fővárosi közbringarendszer, a Mol Bubi jövőjével kapcsolatban. A jelenlegi szerződés lejárta után, 2026-ban jön a Bubi 3.0.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraOlcsó, gyors, praktikus a bubizás, sokan munkába, meccsre, buliba, sőt még tüntetésre is a bérelhető kerékpárral tekernek. Ám pont a jelenlegi finanszírozási konstrukció miatt várat magára a lefedettség növelése, tudtuk meg a BKK-tól.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaDuplájára nő a közbringa-szolgáltatás havi bérletének ára és a percdíja, de az éves bérletért is 58 százalékkal többet kell majd fizetni.
Szerző(k): EconomxHárom gyűjtőállomással és 30 bringával indulna a tatabányai közbringa rendszer.
Szerző(k): Németh GézaBővül a budapesti közbringa-szolgáltatás, napokon belül több mint kétezer kerékpárral lehet bubizni.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgyre többen, egyre többször választják a MOL Bubit: eddig több mint 3 millió alkalommal vették igénybe a közbringa-szolgáltatás kerékpárjait. A Budapesti Közlekedési Központ a hárommilliomodik utazást kezdeményező ügyfelét éves MOL Bubi bérlettel köszöntötte.
Szerző(k): Szász PéterKözbringarendszer kialakítására írt ki közbeszerzést Veszprém. A felhívásban 150 dokkolóállás és 100 elektromos rásegítésű kerékpár szerepel. A becsült ellenértéket nem tartalmazza a közlemény, de a finanszírozás forrásaként az uniós Terület- és Településfejlesztési Operatív Programot (TOP) jelöli meg.
Szerző(k): Németh GézaA Csepel Kerékpárgyártó és Forgalmazó Zrt. szállíthat új kerékpárokat és gyűjtőállomásokat a BKK-nak, nettó 1 milliárd 143 millió forintért. A becsült ellenérték 1 milliárd 88 millió forint volt.
Szerző(k): Németh Géza