Leállt a MÁV jegyértékesítése, az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára – írták Facebook-bejegyzésükben
Azt írják,
amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és az utas a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor nincs jegye, utazás viszont csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérik, hogy vásároljon másik jegyet.
Az ígérik, a zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát az [email protected] e-mail címen kell jelezni.
Átalakul a MÁV-csoport, több száz kilométer vasúti szakasz megújul
Az átalakulás részeként 3+1 szervezeti egységbe tömörül MÁV, melynek egyik része a MÁV Pályaműködtetési Zrt. lesz. Erről itt olvashat többet >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni