Leállt a MÁV jegyértékesítése, az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára – írták Facebook-bejegyzésükben
Azt írják,
amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és az utas a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor nincs jegye, utazás viszont csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérik, hogy vásároljon másik jegyet.
Az ígérik, a zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát az [email protected] e-mail címen kell jelezni.
Átalakul a MÁV-csoport, több száz kilométer vasúti szakasz megújul
Az átalakulás részeként 3+1 szervezeti egységbe tömörül MÁV, melynek egyik része a MÁV Pályaműködtetési Zrt. lesz. Erről itt olvashat többet >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Nem adták oda a defibrillátort egy életmentéshez a Határ úti metrómegállónál
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Néptáncosok haláláért kell felelnie a bedrogozott sofőrnek
Megvan, hogy mennyi pénzért lehet hálálkodni