A folyamatban lévő eljárás érdekében azonban nem adhattak bővebb tájékoztatást, mindössze annyit, hogy a balesetet elszenvedő vonat jelenleg is a Keleti pályaudvaron van – tudta meg a 24.hu a BRFK-tól.
Az első vizsgálat azt állapította meg, hogy eltörtek azok a csavarok, amelyek a váltó egyik csúcssínjét annak mozgató rúdjához rögzíti.
Ennek következtében a váltó állításakor az állítórúd a csúcssín tényleges mozgatása nélkül a vágányúthoz szükséges végállásba került, így a biztosítóberendezés a váltót helyes állásúnak érzékelte a két simuló csúcssín ellenére.
Hogy hasonló esemény a jövőben ne következhessen be, a Közlekedésbiztonsági Szervezet szakmai vizsgálatot indított.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Békekörútra indul a kormányfő, az EU minden tagját csatasorba állítaná

Elítéltek Schobert Norbertet, csak most jönnek a százmilliós kártérítési perek

Brutális veszélyben vagyunk, egyre több daganatos megbetegedés jöhet

Áll a bál Németországban: lelepleződtek a Merkel-éra sötét titkai
Leó pápa olyat tett, amire még Ferenc pápa sem volt képes

Annyira kínos lett Elon Musk, hogy minden Teslát eladott az építőipari óriás

Ha ezt a zászlót látja a parton, akkor nagy baj már nem érheti

Besokalltak: tüntetés szerveződik a kormány új törvénye ellen a Kossuth téren

Ha jól fizetett dolgozó szeretne lenni: ez ma a top 5 munkaerőpiaci tévhit
