A Digitális Magyarország Ügynökség közleménye szerint
július 14-én, hétfőn szünetel az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás a kormányablakokban.
A hétvégén történt hardvermeghibásodás miatt is már számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti.
A kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek
- szól a tájékoztatás.
Mint írják, a hiba elhárításán folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot.
- A DÁP,
- az Ügyfélkapu+,
- illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megbüntetik, aki túlsúlyos, pedig amúgy bevonulhatna katonának
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Egy hét múlva már senkinek sem lesz TB kiskönyve, ezt kell tenni