A Digitális Magyarország Ügynökség közleménye szerint
július 14-én, hétfőn szünetel az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás a kormányablakokban.
A hétvégén történt hardvermeghibásodás miatt is már számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti.
A kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek
- szól a tájékoztatás.
Mint írják, a hiba elhárításán folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot.
- A DÁP,
- az Ügyfélkapu+,
- illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Óriási kedvezményt kapnak a benzinesek, rég volt ilyen akció
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat