A közelgő 2025-ös Black Friday-időszak előtt a szakértők a tudatos vásárlás fontosságára figyelmeztetnek.
A Cube-Élmény Kft. közlése szerint a vásárlók egyre inkább tervezetten közelítenek az akciókhoz, és ehhez keresnek modern pénzügyi megoldásokat. Bár a magyar piacon még mindig az utánvétes fizetés (60,4 százalék) a leggyakoribb, terjednek az ezt kiegészítő új formák.
A tudatos tervezés eszköze lehet a „Buy Now, Pay Later” (BNPL) típusú kamatmentes részletfizetés. Bruzsa Géza, az InstaCash és a Milpay vezérigazgatója szerint
Magyarországon a BNPL-t nem a rászorulók, hanem egy tehetősebb, tudatos réteg használja kényelmi szolgáltatásként, a likviditás menedzselésére.
Egyébként már 2024-ben is hódított az újféle megoldás: mintegy egymilliárd forint összértékben, több mint 20 ezer vásárló fizetett az úgynevezett BNPL szolgáltatás igénybevételével.
Itt a vásárlás forradalma: semmi sem lesz olyan, mint régen
Az AI-ügynökök térnyerésével alapjaiban változik meg a vásárlás és a digitális fizetés világa. Bővebben >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta