Az X, néhai nevén Twitter-klónnak szánt Threads 2023 közepén startolt el, idén januárban pedig kísérleti jelleggel már elkezdte megjeleníteni néhány márka hirdetését az Egyesült Államokban és Japánban. A mikroblogszerű közösségi oldalnak mostanra már havi több mint 320 millió felhasználója van, naponta pedig már több mint egy millió felhasználó regisztrál rá.
A hirdetési felületek bővítésére a Bloomberg szerint a Meta április 30-án esedékes első negyedéves eredményjelentése előtt kerülhet sor. A Wall Street ugyanis szorosan figyeli a Meta hirdetési üzletágának teljesítményét a vámháború miatti piaci volatilitás közepette.
A Meta, az Instagram, a Facebook és a WhatsApp anyavállalata a bevétel több mint 98 százalékát az alkalmazásaiban elhelyezett hirdetésekből szerzi.
Felejtse el a Tiktokot, hamarosan ez a platform lehet a menő
A X, azaz a néhai Twitter riválisának szánt Threads közösségi felület mögött álló Meta korábban azt mondta, hogy a platform reklámmentessége egymilliárd felhasználónál érhet véget. A Hello Agency kreatív szakértőivel utánajártunk, milyen lehetőségekkel kecsegtethet az influenszerek számára egy többnyire szövegalapú platform.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hiába kapaszkodik a Fidesz, a Tisza előnye nem csökken – itt a friss Republikon-mérés
Váratlan hír: drámai drágulás nélkül vezethető ki az árrésstop
Bajba került fuvarosok egyenesen Orbán Viktorhoz fordultak
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben