Az X, néhai nevén Twitter-klónnak szánt Threads 2023 közepén startolt el, idén januárban pedig kísérleti jelleggel már elkezdte megjeleníteni néhány márka hirdetését az Egyesült Államokban és Japánban. A mikroblogszerű közösségi oldalnak mostanra már havi több mint 320 millió felhasználója van, naponta pedig már több mint egy millió felhasználó regisztrál rá. 

A hirdetési felületek bővítésére a Bloomberg szerint a Meta április 30-án esedékes első negyedéves eredményjelentése előtt kerülhet sor. A Wall Street ugyanis szorosan figyeli a Meta hirdetési üzletágának teljesítményét a vámháború miatti piaci volatilitás közepette.

A Meta, az Instagram, a Facebook és a WhatsApp anyavállalata a bevétel több mint 98 százalékát az alkalmazásaiban elhelyezett hirdetésekből szerzi.

Felejtse el a Tiktokot, hamarosan ez a platform lehet a menő

A X, azaz a néhai Twitter riválisának szánt Threads közösségi felület mögött álló Meta korábban azt mondta, hogy a platform reklámmentessége egymilliárd felhasználónál érhet véget. A Hello Agency kreatív szakértőivel utánajártunk, milyen lehetőségekkel kecsegtethet az influenszerek számára egy többnyire szövegalapú platform.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.