Gyanús számról kapott üres, illetve random írásjeleket tartalmazó üzeneteket több Telenor-ügyfél, akik mobilparkolási-szolgáltatást vettek igénybe. Egyes üzenetek ráadásul 2012-es dátummal jelentek meg, annak ellenére, hogy a parkolásokat 2017 őszén kezdeményezték.
A lapunk által ismert esetek közös vonása - a szolgáltató mellett -, hogy iPhone-okról indították a parkolást.
Az üzenetekről tud a Telenor is, szakértőik már korábban is vizsgálták a jelenséget.

Bizonyos készülékeken előfordulhat, hogy sms küldésekor hasonló válaszüzenetek jelennek meg, amiket vizsgálataink alapján a készülék generál, ezek az üzenetek hálózatunkban sms-ként nem jelennek meg
- írta kérdésünkre a szolgáltató.
A megoldást a készülék - esetenként többszöri - újraindítása jelentheti.
A cég igyekszik megoldást találni a problémára, felvette a kapcsolatot az érintett készülékgyártókkal.
Ha Ön is kapott hasonló üzenetek, akár más szolgáltatónál indított parkolásnál, írja meg nekünk.
DeGiro
A hihetetlenül alacsony tarifák és az elégedett ügyfelek véleményei révén a DEGIRO a leggyorsabban növekvő bróker Európában. Regisztráljon, és fektessen be a DEGIRO biztonsági struktúráján keresztül.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Jogellenes végrehajtások országszerte? A DK szerint elszabadultak a bankok
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje